تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743829
شناسه : 3743829
تاریخ :
ارتقای مشاوره‌ درمانی مرکز درمان ناباروری قفقاز در اردبیل اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات مشاوره‌ای و درمانی این مرکز ارتقا می‌یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی پیش از ظهر شنبه در جلسه هیأت مدیره مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل، اظهار کرد: پزشکان مجرب و متعهد، هویت این مرکز هستند به همین خاطر تلاش می‌کنیم زمینه ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی را برای آنها فراهم کنیم.

وی از همکاری سه پزشک متخصص زنان، ۲ پزشک متخصص ارولوژی، ۲ پزشک بیهوشی، ۲ نفر دکترای جنین‌شناسی و یک نفر دکترای تغذیه با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این مرکز به دنبال فراهم کردن بستر مناسب برای ارتقای کیفی و کمی روش‌های درمان ناباروری از طریق گروهی از پزشکان متخصص و به نام استان است تا با بهره‌گیری از جدیدترین یافته‌های پزشکی، به نشاط خانواده‌ها از راه فرزنددار کردن آنها کمک کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در کنار انجام روش‌های درمان ناباروری و لقاح آزمایشگاهی شامل IUI ،IVF، ICSI،PGD و استفاده از روش لنفوسیت‌تراپی وPRP رحمی و تخمدانی برای کمک به درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل، برای یافتن و به‌کارگیری خدمات جدید که بتواند راه درمان ناباروری را تسهیل کند، تلاش می‌کنیم.

رسولی به بهره‌گیری از ظرفیت خیران سلامت برای احداث مجتمع سلامت جهاد دانشگاهی استان اردبیل تأکید کرد و افزود: با آغاز به کار این مجتمع با توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز، خدمات درمانی دیگر جهاد دانشگاهی در استان بومی‌سازی و آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: ایجاد زمینه پژوهشی در رابطه با سلامت و بهداشت باروری و پیشگیری از ناباروی از رویکرد جدید در ارتباط با این مرکز است.