تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743828
شناسه : 3743828
تاریخ :
پایان همکاری سیتسیپاس با پدرش! اقتصاد ایران: استفانوس سیتسیپاس یونانی از پایان همکاری با پدرش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانوس سیتسیپاس، تنیسور یونانی شماره 11 جهان اعلام کرد که پدرش آپوستولوس دیگر به عنوان مربی او کار نخواهد کرد.

سیتسیپاس گفت: با دلی سنگین اعلام می‌کنم که همکاری من با پدرم به پایان رسیده است. در چند سال گذشته، او تلاش کرد که من را به شیوه درست تربیت کند و به من دانش و خرد بدهد، چه در زمین و چه در خارج از زمین. از این بابت از او سپاسگزارم. از او به خاطر فداکاری‌ها، دردها و رنج‌هایی که برای رسیدن به موفقیت متحمل شد، تشکر می‌کنم. از این پس نقش او در چارچوب نقش یک پدر باقی می‌ماند و نه بیشتر.

این تنیسور یونانی افزود: پدرم به سفر با من ادامه خواهد داد، همان طور که همیشه می‌خواستم از من حمایت کند. من سال‌ها به عنوان مربی به او اعتماد داشتم و همکاری‌مان را موفق می‌دانم. مطمئن نیستم چه کسی جای او را می‌گیرد و هنوز نمی‌توانم تصمیم بگیرم. چیزی که من می‌دانم این است که وقت آن رسیده فصل جدیدی بنویسم. پذیرش اشتباهاتم و تلاش برای پیشرفت بخشی از سفر من به عنوان یک ورزشکار است و به شما اطمینان می‌دهم که به سختی روی خودم کار خواهم کرد، چه در زمین و چه خارج از زمین. امیدوارم این تجربه برای من و همه کسانی که در تلاش برای یافتن تعادل مناسب در زندگی خود هستند، درس عبرتی باشد.

انتهای پیام/