تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3743819
شناسه : 3743819
تاریخ :
بیانیه جنبش فتح در محکومیت قتل عام مدرسه تابعین در غزه اقتصاد ایران: جنبش فتح در بیانیه ای اعلام کرد: قتل‌عام مدرسه تابعین، اوج تروریسم و جنایات دولت اشغالگر را نشان می دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش فتح طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قتل عام و کشتار وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعین در محله الدرج در غزه که به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک و فرد سالخورده منجر شد، بیانگر اوج تروریسم و جنایات رژیم صهیونیستی است.

این جنبش اظهار داشت که کابینه رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت بدون هیچ شک و تردیدی نشان داد که سیاست نسل‌کشی ملت فلسطین را با قتل عام‌های وحشیانه و هولناک و کشتار دسته جمعی فلسطینیان در پیش گرفته است.

جنبش فتح بیان کرد که اهداف دشمن صهیونیستی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان فلسطینیان و وادار کردن آنان به کوچ از سرزمین خود هرگز با این جنایات محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به رغم همه جانفشانی‌ها در سرزمین خود ثابت خواهد ماند و به حقوق ملی و مشروع خود و در راس آن حق تشکیل کشوری مستقل به پایتختی قدس پایبند خواهد بود.

این جنبش خواستار تحرک فوری جامعه جهانی و نهادهای حقوقی بین‌المللی برای وقف جنگ و نسل‌کشی در غزه شد.

فتح بیان کرد که حمایت‌های نامحدود آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه، با مواضع ادعایی این کشور و اظهارات مسئولان آن کاملا تناقض دارد.