تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743782
شناسه : 3743782
تاریخ :
کسب سه مدال در نوبت صبح روز نخست رقابت ها اقتصاد ایران: در آغاز مسابقات روئینگ قهرمانی داخل سالن آسیا ملی‌پوشان ایران در نوبت صبح روز نخست به مصاف رقبا رفتند و صاحب ۳ مدال رنگارنگ شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ داخل سالن آسیا ۲۰ و ۲۱ مردادماه با حضور ورزشکاران ۱۲ کشور تایلند، ژاپن، کره، مالزی، اندونزی، هنگ‌کنگ، عربستان، عراق، پاکستان، سریلانکا، هند و ایران در پنانگ مالزی برگزار می‌شود.

هانیه خرسند، آیگین کریمی، هیوا افضلی، سارا فخری در بخش بانوان و امیرحسین محمودپور بخش آقایان ترکیب تیم ملی روئینگ داخل سالن را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

فرزین رضایی به عنوان مربی به همراه رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی به عنوان سرپرست، هدایت این تیم را در این دوره از رقابت‌ها به عهده دارند.

۱۲ کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

در آغاز مسابقات در نوبت صبح روز نخست، ورزشکاران ایران در ۲ ماده به رقابت پرداختند.

در ماده ۲۰۰۰ متر سنگین‌وزن آیگین کریمی با زمان ۷:۱۳ دقیقه صاحب مدال طلا شد (کریمی تا اینجای کار بهترین تایم مسابقات را ثبت کرده است) و هانیه خورسند با زمان ۷:۱۹ دقیقه مدال نقره به دست آورد. ورزشکار کره نیز در این ماده با زمان ۷:۳۰ دقیقه سوم شد.

امیرحسین محمودپور نیز در رقابت ۲۰۰۰ متر سبک‌وزن مردان با زمان ۷:۲۸ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد. در این ماده ورزشکار عراق با زمان ۷:۲۳ دقیقه و نماینده هند با زمان ۷:۲۶ دقیقه اول و دوم شدند.

این مسابقات بعدازظهر امروز با رقابت نمایندگان ایران در ۲ ماده دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.