تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3743764
شناسه : 3743764
تاریخ :
شهید اسماعیل هنیه شهید قرآنی است اقتصاد ایران: آنچه بیش از هر چیز دشمن را به وحشت انداخته است روح بیداری مردم جهان و افزایش اقتدار مقاومت و گسترش گرایش به قرآن و اسلام و تقویت وحدت مسلمانان و برباد رفتن هزینه‌های سنگینی است. شهید اسماعیل هنیه شهید قرآنی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیانیه جامعه قرآنی در محفل بزرگ انس با قرآن کریم که شب گذشته در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، به شرح زیر خوانده شد:

« وَلَقَد سَبَقَت كَلِمَتُنا لِعِبادِنَا المُرسَلینَ * اِنَّهُم لَهُمُ المَنصورونَ * وَاِنَّ جُندَنا لَهُمُ الغّْلِبونَ »

امروز که جهان کفر و استکبار، یکپارچه و دریده و ددمنش، پلیدترین جانورهای روزگار یعنی صهیونیست‌های وحشی و ضدبشر را به جان ملّت مظلوم و محصورِ فلسطین و غزّه قهرمان انداخته‌­اند و ده‌ها هزار انسان بی‌پناه از زن و کودک و نوزاد تا کهن سال و بیمار و پرستار و خبرنگار را با فجیع‌ترین شکل کشته و چندین برابر آنرا مجروح کرده، ساختمان‌­ها و زیستگاه‌ها را ویران و چهره خبیث خود را آشکار کرده است، بیش از هر زمان، آیات پرفروغ قرآن روشنایی بخش راه بشریت شده و مضامین بلند آن، جهانیان را به اعجاب واداشته است.

آنچه غزه را پرچمِ برافراشته اسلام کرده است، قرآنی بودن غزه و باور عمیق آنان به وعده‌های حق قرآن و تمسک به آموزه‌های آن در مواجهه با دشمن است. سلاح صبر و وحدت و استقامت و امید و بشارت را قرآن به مردم عزیز غزه عنایت کرده است.

شهید اسماعیل هنیه شهید قرآنی است که توانست با فرهنگ و تعالیم قرآنی نسلی چون کوه استوار تربیت کند و دشمنان را خوار و پیام این کتابِ حیات بخش و انسان ساز را به گوش جهانیان برساند و باردیگر این آیه شریفه را طنین‌افکن نماید که «قُل هَل تَرَبَّصونَ بِناِّ اِلّاِّ اِحدَی‌الحُسنَیَینِ وَنَحنُ نَتَرَبَّصُ بِكُم اَن یُصیبَكُمُ اللهُ بِعَذابٍ مِن عِندِه أو بِاَیدینا فَتَرَبَّصوِّا اِنّا مَعَكُم مُتَرَبِّصونَ »

آنچه بیش از هر چیز دشمن را به وحشت انداخته است روح بیداری مردم جهان و افزایش اقتدار مقاومت و گسترش گرایش به قرآن و اسلام و تقویت وحدت مسلمانان و برباد رفتن هزینه‌های سنگینی است که دشمنان برای اسلام هراسی و تفرقه‌­افکنی و معنویت­زدایی و سازش و سلطه‌پذیری داشته‌اند.

جامعه قرآنی کشور با گرامیداشت این شهیدِ راه قرآن و باور عمیق به شکست دشمنان و پیروزی مسلمانان، آمادگی خود را برای جهاد تبیین با آیات بیّنات و نورانیت بخش قرآن‌کریم تحت فرماندهی معظم‌ بزرگ‌پرچمدار جبهه حق حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام کرده و از خداوند متعال پیروزی هرچه سریعتر ملّت عزیز فلسطین و آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم جنایتکار و جبهه احزاب پلید تحتِ فرماندهی آمریکای جنایتکار را خواستار است.

 

انتهای‌پیام/