تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743725
شناسه : 3743725
تاریخ :
نظارت بر روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت شود اقتصاد ایران: اردبیل- استاندار اردبیل گفت: توجه ویژه آموزش‌ و پرورش و مدیریت مناسب در روند ثبت‌نام و نظارت بر این روند بر اساس محل نزدیک زندگی دانش‌آموزان مورد تأکید است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به تأثیرات جامعه و فضای مجازی بر دانش آموزان، تقویت نقش تربیتی در آموزش و پرورش را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: توجه به تربیت افراد صالح و دارای علم، منافع زیادی برای خانواده و جامعه دارد.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به آسیب‌زا شدن فضاهای مجازی و جامعه، هر آسیبی که به دانش آموزان وارد شود موجب هزینه و خسارت به جامعه بوده و در این راستا باید نقش تربیتی در آموزش و پرورش تقویت شود.

عاملی افزود: توجه به تربیت افراد صالح و دارای علم، منافع زیادی برای اطرافیان و جامعه دارد و برعکس افراد آسیب‌دیده موجب هزینه‌تراشی برای خانواده و جامعه هستند.

وی با تأکید بر داشتن حساسیت ویژه به امر تربیتی و اجرای طرح نماد «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان» خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و فرمانداران استان با آموزش و پرورش برای اجرای طرح نماد ضروری است.

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در فصل ثبت‌نام مدارس اضافه کرد: توجه ویژه آموزش و پرورش و مدیریت مناسب در روند ثبت‌نام و نظارت بر این روند بر اساس محل نزدیک زندگی دانش‌آموزان مورد تأکید است.

رتبه‌بندی معلمان استان اردبیل به طور کامل انجام شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به جذب سه هزار و ۲۸۵ نفر نیروی جدید در استان اردبیل یادآور شد: رتبه‌بندی معلمان استان اردبیل نیز به طور کامل انجام گرفته و معلم فاقد رتبه نداریم.

کلام‌الله صفری آغاز اجرای طرح توزیع شیر رایگان با بیش از ۱۲۰ هزار نفر پوشش را یادآور شد و تصریح کرد: این طرح بعد از ۱۲ سال تعطیلی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی افزایش میزان توسعه متوازن در آموزش و پرورش استان اردبیل از ۳۵ درصد به ۴۳ درصد، کاهش کلاس‌های چند پایه و ساماندهی منابع انسانی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در سه سال اخیر در استان عنوان کرد.