تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743703
شناسه : 3743703
تاریخ :
لزوم همکاری دستگاه‌ امور تربیتی در طرح «نماد» با آموزش ‌و پرورش اقتصاد ایران: اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بر همکاری دستگاه‌های مرتبط و تخصصی امور تربیتی با آموزش‌ و پرورش برای اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان تأکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان اردبیل، اظهار کرد: تدبیر برای مسائل اجتماعی امری حیاتی بوده و فرهنگ و آموزش در حال حاضر مهمترین موضوعات مورد بررسی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی برای مشاوره دادن به والدین باید کمک کار آموزش و پرورش باشند، تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح «نماد» با موضوع «نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان»، لازم است ادارات مرتبط و تخصصی امور تربیتی تا پیش از شروع مدارس در زمینه اجرای این طرح با آموزش و پرورش هماهنگی و همکاری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر اولویت دادن به پژوهش و شناخت موضوعات آسیب‌زا گفت: باید متناسب با شرایط جغرافیایی و سبک زندگی هر منطقه نسبت به انجام پژوهش‌ها و مداخله در کنترل آسیب‌های اجتماعی اقدام و برنامه‌ریزی شود.

قاسمیان افزود: در شناسایی و مداخله برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید طوری اقدام شود تا فرد مبتلا موجب خطرآفرینی برای کل دانش‌آموزان نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: کمک به آموزش و پرورش در زمینه تربیتی امری فوری بوده و ورود دستگاه‌ها در زمینه علت‌های دخیل در بروز آسیب‌های اجتماعی و اتخاذ تصمیمات بر اساس آن ضروری است.