تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3743677
شناسه : 3743677
تاریخ :
موجی از غم و اندوه در میان هواداران پرسپولیس! اقتصاد ایران: بعد از دو ماه که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از یک دفاع چپ جذاب و باکیفیت بودند، آب پاکی روی دست پرسپولیسی‌ها ریخته شد و یحیی عطیه‌الله راهی الاهلی مصر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: بعد از دو ماه که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از یک دفاع چپ جذاب و باکیفیت بودند، آب پاکی روی دست پرسپولیسی‌ها ریخته شد و یحیی عطیه‌الله راهی الاهلی مصر شد. جالب اینکه پرسپولیس امید زیادی به جذب این بازیکن داشت و حتی رضا درویش اعلام کرده بود توافق با او انجام شده اما حالا همه چیز ناگهان عوض شده است.

حالا هواداران پرسپولیس در فاصله ۵ روز تا شروع لیگ از عملکرد مدیران تیم در نقل و انتقالات حسابی شاکی هستند.

کاربر رامونا در توئیتی نوشت: خوب پروژه‌ی یحیی عطیه تو تایمی که رقیب چپ و‌ راست رونمایی داره، رسما کنسل شد، ۶۰ روز سرکار گذاشتین مارو، پنج روز مونده اولین بازی فصل بازم ناقص لیگ رو شروع میکنیم… شرف داشته باشین همین الان استعفا بدین همتون

اولترای سرخ هم اینگونه واکنش نشان داد: یک هفته مونده به شروع لیگ پرسپولیس دفاع چپ نداره  مهره هجومی خارجی هم نخریده، عالیشاه و اورونوف هم که هفته های اول مصدومن؛ خودتون میدونید دارید چیکار میکنید؟ تا الان باید همه خرید ها انجام میشد استقلال کلی بازیکن خریده الان به فکر اینه کودومشو بزاره مازاد ما هنوز لیستمون خالیه.

کاربر سیر قرمز از اسکواد ناقص پرسپولیس نوشت: خسته شدم از بس از اوضاع پرسپولیس گفتم و غر زدم، واقعا دیگه اعصابم نمیکشه. فقط تو طول فصل که خواستید به گاریدو فحش بدید این روزها را یادتون باشه؛ تیمی که بالانس نباشه نمیتونه موفق بشه. پرسپولیس این فصل رو به مدیریت و بعضی‌ هواداراش میبازه؛ بمونه به یادگار

کاربر سیسیلی سرخ هم با حمله به درویش و بادامکی نوشت: زمان، بی‌ارزش‌ترین فاکتور در نقل و انتقالات چند سال اخیر پرسپولیس بخصوص در دوره مدیریت درویش بوده. بی‌سابقه‌ست تیمی چند ماه دنبال یه گزینه باشه و تهش جذب نشه. امسال تیمی داریم که از ستاره خالی شده، میانگین سنی بالایی داره و دچار تغییرات زیاد شده

موجی از غم و اندوه در میان هواداران پرسپولیس!

کاربر فریبرز هم به درویش حمله کرد: یحیی عطیه نه ، بازیِ درویش را خوردیم. مدیری که از سایپا برای مدیریت تیم بزرگ پرسپولیس آمد، مدیری که برای آب خوردن از سلطان و پیشکسوتها رخصت میخواست، مدیری که خواست به هر نحوی بماند، مدیری که بدترین فصل نقل و انتقالات پرسپولیس را رقم زد. مدیری که مدیر نیست، سوهانِ اعصاب هواداران بود.

بهروز هم هم‌نظر با فریبرز نوشت: دوماه منتظر یحیی بود الاهلی دو روزه جمعش کرد، سه هفته منتظر لیموچی بود سپاهان سه روزه؛ حتی گزینه جانشین هم ندارد. همه تیم‌ها تکمیل شدن جز پرسپولیس. امسال لیگ نخبگان حذف میشه و در لیگ هم نیمه بالای جدول. متاسفانه درویش در مذاکره فقط حواسش به جیب بانک است؛ پرسپولیس مدیر تراز خودش میخواهد.