تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743669
شناسه : 3743669
تاریخ :
مظفری‌زاده: خمس مانع تعویض چمن نبود/ فرار رو به جلو می‌کنند! اقتصاد ایران: سرپرست باشگاه تراکتور برخلاف ادعای مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که به هیچ وجه خمس مانع تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نبود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای شروع لیگ برتر عنوان کرد: جا دارد قبل از هر موضوعی، از تلاش‌ها و همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار جهت میزبانی از بازی‌های فصل جدید، قدردانی کنم.

وی در واکنش به اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مبنی بر اینکه «خمس اجازه تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) را نداد»، گفت: در دنیای امروز که فضای مجازی دسترسی به آرشیو و مرور اتفاقات گذشته را تسهیل کرده، بیان این صحبت‌ها، واقعیت‌ها را تغییر نخواهد داد، همه می‌دانند خمس از بدو ورود به فوتبال کشورمان از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) گلایه داشت که متأسفانه علیرغم پیگیری و تاکید مسئولان ارشد استان و تخصیص اعتبار لازم از سوی وزارت ورزش، تاکنون اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.

سرپرست باشگاه تراکتور ادامه داد: گلایه خمس در فصل گذشته هم ادامه داشت و حتی شهید آیت الله آل‌هاشم (ره) نیز در خطبه‌های نماز جمعه خواستار رسیدگی به موضوع شد تا اینکه سرانجام اداره‌کل ورزش و جوانان اعلام کرد در دو‌ مقطع زمانی فروردین یا شهریور امکان آغاز عملیات تعویض چمن وجود دارد. با این حال آقای ستوده‌نژاد ضمن اعلام آمادگی برای اجرای این امر در فروردین‌ماه، به همراه مسئولان استان یادآور شدند که در صورت آغاز عملیات، بازی‌های هفته‌های پایانی تراکتور باید در استادیوم سردار شهید سلیمانی (بنیان‌دیزل) بدون حضور هواداران برگزار شود که باتوجه به اهمیت حضور هواداران، باشگاه با این موضوع مخالفت کرد.

مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خواستار اعلام این موضوع از طرف خِمس شد تا انتقادها و فشار اذهان عمومی کمی کاهش یابد اما آقای خِمس از این‌کار اجتناب کرد و بر موضع قبلی تاکید داشت اما مدیریت باشگاه پیرو درخواست مسئولان با صدور اطلاعیه‌ای در تاریخ 13 اسفندماه با پیشنهاد اداره‌ ورزش و جوانان برای تعویق زمان تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) به شهریورماه، صرفاً به جهت محروم نشدن از حضور هواداران، موافقت کرد.

سرپرست باشگاه تراکتور یادآور شد: طبق اطلاعیه‌ مذکور نه‌تنها آقای خمس، بلکه باشگاه نیز هیچ‌گاه مانع تعویض چمن نبوده؛ بلکه موکول شدن موضوع به پایان فصل نظر خود مسئولان بود. مدیرعامل و سرمربی وقت بارها پیگیر بهبود وضعیت چمن این ورزشگاه بودند و حالا که این عزیزان در باشگاه حضور ندارند، مقصر معرفی کردن آنان درست نیست.

وی با بیان اینکه خمس اعتقاد داشت وضعیت بحرانی چمن یادگار امام (ره) در فصل سرما عیان می‌شود، ادامه داد: با توجه به اقلیم منطقه، چمن ورزشگاه در فصل سرما و بارش برف و باران دچار مشکل می‌شود، با توجه به این موضوع خمس تاکید داشت که اقدام به تعویض چمن در فروردین که آغاز فصل بهار  است و در حالت طبیعی چمن وضعیت قابل قبولی دارد، توجیهی ندارد و از سوی دیگر حضور هواداران برای تیم امری حیاتی است.

مظفری‌‌زاده تأکید کرد: متاسفانه برخی‌ از عزیزان با اظهار نظر‌های خلاف واقع، فرار رو به جلو می‌کنند تا از هم‌اکنون زمینه برای توجیه انتقادها و اعتراض‌های احتمالی به کیفیت چمن در ‌ماه‌های پیش‌رو را فراهم کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه مسئولیت حفظ و نگهداری ورزشگاه یادگار امام(ره) بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است، اظهار داشت: ما همواره قدردان تلاش‌های عزیزان هستیم و در برهه‌های مختلف در حد توان برای کمک به بهبود وضعیت و رفع نواقص در کنار اداره کل بوده‌ایم و حتی با مساعدت مالک محترم باشگاه، تمامی امکانات و تجهیزات و به همراه کارشناسان استادیوم خودمان و شرکت‌های تابعه گروه را در اختیار مسئولان ورزشگاه قرار داده‌ایم. همه باید در کنار هم برای حل مشکلات تلاش کنیم و تک‌روی و فرار رو به جلو نمی‌تواند کارساز باشد.

انتهای پیام/