تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743649
شناسه : 3743649
تاریخ :
تامین زمین برای فاقدان مسکن استان قزوین در دستور کار قرار گرفت اقتصاد ایران: قزوین- معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تامین زمین برای فاقدان مسکن استان قزوین و اجرای پروژه های مسکن برای طرح جوانی جمعیت و یا برای کارمندان دستگاه های دولتی در دستور کار قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی رجحانی در گفت‌وگو باخبرنگار مهر با اشاره به لزوم تأمین زمین برای فاقدان مسکن اظهار کرد: پیرو تلاش مجموعه مدیریتی استان به منظور رفع مشکل مسکن و زمینه‌سازی حل چالش مسکن در استان در حوزه جمعیت و ایثارگری اقدامات خوبی صورت گرفته است و عزم جدی در استان برای تولید زمین وجود دارد.

وی افزود: در استان تلاش شده تأمین نیاز نهضت ملی مسکن در موضوع زمین و تعهد دولت در قانونی جوانی جمعیت در برابر خانواده‌های ۳ و ۴ فرزندی به انجام برسد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: بخش زیادی تولید زمین در دولت سیزدهم اتفاق افتاد اما کفایت نیاز موجود را نمی‌کند و این تلاش همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: در همین راستا در جلسه‌ای به ریاست استاندار محترم و با حضور مدیران متولی از جمله امور اراضی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و اوقاف؛ آخرین اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم در خصوص سرعت بخشی به کارها داده شد.

رجحانی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده تولید زمین سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و بخش عمده‌ای از نیاز زمین مربوط به خانواده ایثارگران، نهضت مسکن و قانون جوانی جمعیت تأمین خواهد شد.

وی افزود: تولید زمین برای واگذاری به کارمندان دولت در استان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود که با شرایط تصویب شده زمین در قالب تعاونی مسکن به این منظور اختصاص پیدا کند.