تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3743644
شناسه : 3743644
تاریخ :
انصارالله:کشتار نمازگزاران غزه با حمایت کامل آمریکا بود اقتصاد ایران: سخنگوی انصارالله یمن سکوت جامعه جهانی در برابر وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه را به شدت محکوم و تاکید کرد که قتل عام آوارگان در نمازخانه مدرسه التابعین در مرکز غزه، با حمایت کامل آمریکا انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنایت شنیع صهیونیست‌ها در کشتار بیش از 100 آواره فلسطینی در مدرسه‌ای در مرکز نوار غزه اعلام کرد: قتل عام وحشیانه‌ای که دشمن اشغالگر علیه آوارگانی که در حال اقامه نماز صبح بودند انجام داد، با حمایت کامل آمریکا بود.

وی افزود: ما این جنایت‌های فاشیستی رژیم صهیونیستی و همچنین ادامه حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم برای ادامه جنایات نسل کشی آن علیه غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

محمد عبدالسلام تاکید کرد: اعراب و مسلمانان مسئولیت بزرگی در قبال غزه دارند و ننگ و آتش، دامن همه کسانی که از این وظیفه دینی و انسانی خود سر باز می‌زنند را خواهد گرفت.

سخنگوی انصارالله ادامه داد: سستی و سکوت در برابر این جنایات، دشمن صهیونیستی را برای تداوم و تشدید جنایات نسل کشی علیه نوار غزه گستاخ‌تر می‌کند.

صبح امروز ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی همزمان با نماز صبح با حمله به یک مدرسه آوارگان فلسطینی به نام «التابعین» در محله «الدرج » در مرکز نوار غزه جنایت جدیدی را رقم زد که در جریان آن بیش از 100 نفر شهید و دهها نفر زخمی شدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه اعلام کرد: نمازخانه متعلق به مدرسه آوارگان در محله الدرج در مرکز غزه هدف حمله سه موشک صهیونیست‌ها قرار گرفته است که در پی آن بیش از 100 نفر به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند مکان این جنایت که هنگام نماز صبح روی داده، مملو از جمعیت آوارگان فلسطینی بوده است.

این چندمین بار است که صهیونیست‌ها محل اسکان آوارگان فلسطینی را هدف حمله قرار می دهند. ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت هولناک، طبق معمول مدعی شد که افراد مسلح حماس را که در این مدرسه پناه گرفته بودند هدف قرار داده است! درحالی که بارها دروغ بودن این ادعای واهی و گستاخانه اشغالگران برای توجیه جنایات خود، ثابت شده است.

انتهای پیام/