تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3743640
شناسه : 3743640
تاریخ :
میلیون‌ها اجاق برقی سامسونگ به‌دلیل خطر آتش‌سوزی فراخوان شدند اقتصاد ایران: سامسونگ، بیش از یک میلیون از اجاق گازهای برقی‌ خود را به علت خطر آتش‌سوزی، فراخوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بنابر بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، این شرکت در آمریکا به‌دلیل وجود خطرات آتش‌سوزی، بیش از یک میلیون اجاق برقی خود را فراخوان کرده است. اجاق‌های برقی تحت‌تأثیر این فراخوان، بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ در آمریکا به فروش رسیده‌اند و دارای دکمه‌هایی در قسمت جلویی هستند.

براساس اعلام سامسونگ، گزارش‌هایی مبنی‌بر فعال شدن تصادفی دکمه‌های جلویی اجاق گازهای برقی خود دریافت کرده است که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به همین منظور این شرکت به مالکان برخی از مدل‌های اجاق برقی‌اش در آمریکا، قفل یا پوشش رایگان برای دکمه‌های روی اجاق ارائه می‌دهد.

فعال شدن تصادفی دکمه‌های اجاق گازهای برقی قدیمی سامسونگ را می‌توان یکی از دلایل اصلی معرفی دکمه‌ی هیبریدی برای اجاق‌های برقی جدید این شرکت دانست. سامسونگ لیستی از تمام مدل‌های اجاق گاز برقی فراخوان‌شده را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است.

مقالات مرتبط
  • اجاق گاز سامسونگ با وای-فای و آتش مصنوعی غذا را می‌پزد
  • افرادی که از نرم‌افزار سامسونگ باگ می‌یابند، تا یک میلیون دلار جایزه می‌گیرند

سامسونگ همچنین چندین نکته برای مصرف‌کنندگانی که از اجاق‌های برقی این شرکت استفاده می‌کنند، ارائه کرده است و می‌گوید تا زمان رسیدن نوبت شما برای فراخوان، اگر در هنگام پخت غذا، کنار اجاق گازتان نمی‌ایستید و به‌طور دائم بر روند پخت‌وپز نظارت ندارید، از آن استفاده نکنید. همچنین کودکان و حیوانات خانگی خود را از اطراف اجاق دور کنید و پس از اتمام پخت‌وپز، حتماً از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید.