تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3743621
شناسه : 3743621
تاریخ :
ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی در حال افزایش است اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از افزایش تعداد جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: تعداد این جایگاه‌ها در حال افزایش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، شادی مالکی افزود: در حال حاضر در شش نقطه تهران جایگاه شارژ خودروی برقی نصب شده و قرار است سه ایستگاه دیگر اضافه شود.

به گفته وی، هم اینک ایستگاه‌های شارژ خودروی برقی در میدان آزادی، پارکینگ‌های کاوه، سعدی، طالقانی، برج میلاد و نمایشگاه بین‌المللی نصب و راه اندازی شده‌اند.

مالکی با اشاره به پلاک و فعالیت بیش از 100 دستگاه تاکسی برقی در تهران تاکید کرد: با پیگیری شهرداری تهران و نیز همکاری وزارت نیرو تعداد ایستگاه‌های شارژ به تعداد مورد نیاز در سطح شهر افزایش خواهند یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک بیشتر به تاکسیرانان با ارایه تسهیلات مناسب، بتوان به رانندگان در جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروی برقی کمک کرد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته یک ایستگاه شارژ خودروی برقی نیز در محور بین شهری افتتاح شده است.

طی هفته‌های اخیر شرکت مکو گروه مپنا خبر از افتتاح نخستین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی را در محور تهران - چالوس داد.

در این خبر گفته شده که ایستگاه شارژ 24 ساعته است و خودروهای برقی می‌توانند از این ویژگی در جاده چالوس استفاده کنند.

گفته شده این ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی در منطقه ای واقع شده که امکان استراحت و استفاده رانندگان از خدمات رفاهی جانبی نیز در آن وجود دارد.