تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743611
شناسه : 3743611
تاریخ :
پروازهای فرودگاه شهید کاوه بیرجند افزایش یافت/دو پرواز ۱۴۰ نفره اقتصاد ایران: بیرجند-مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از افزوده شدن دو پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام باطلی پروازهای هواپیمایی پارس ایر و اروان مکاتبات و رایزنی توسط این اداره کل با شرکت‌های فعال هواپیمایی کشور انجام گرفت که سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته هواپیمایی ایرتور که پنج شنبه‌ها میزبان فرودگاه بیرجند بود دو پرواز دیگر به پروازهای خود در طول هفته اضافه کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: پرواز هواپیمایی ایرتور با ناوگان بوئینگ ام دی با ظرفیت حدود ۱۴۰ نفر انجام خواهد شد و جبران پروازهای ابطالی طول هفته تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی افزود: پرواز شرکت یاد شده روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۰۵:۳۰ از مهرآباد آغاز ساعت ۰۶:۵۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۷:۵۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی ضمن تشکر از همکاری سازمان هواپیمایی کشور به جهت پیگیری در برقراری پروازهای یاد شده خاطرنشان کرد: بنا به درخواست مسافرین و طبق رایزنی‌های صورت گرفته اسلات ابتدای صبح جهت برقراری پرواز یاد شده هماهنگ شد که امیدواریم با استقبال هم استانی‌های عزیز شاهد تداوم پروازها باشیم.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی کارون و یزد ایر نیز در حال انجام است و ساعت‌های مورد نیاز مرکز استان به شرکت‌های یاد شده اعلام شده است که امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و مجمع نمایندگان استان شاهد برقراری پرواز شرکت‌های یاد شده باشیم.

طهماسبی در پایان گفت: در حال حاضر روزهای دوشنبه و جمعه بدون پرواز هستیم که امیدواریم با حل مشکلات اداری و فنی شرکت هواپیمایی اروان و طبق قول مساعد مسئولین شرکت بتوانیم مجدد میزبان هواپیمایی اروان در استان باشیم.