تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3743528
شناسه : 3743528
تاریخ :
نقشه راه متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام آپدیت شد اقتصاد ایران: بلوم (Blum)، یک اپلیکیشن کریپتویی پیشرو با بیش از ۳۵ میلیون کاربر، نقشه راه جامعی را ارائه کرده که مسیر استراتژیک خود را برای ماه‌های آینده مشخص می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: بلوم (Blum)، یک اپلیکیشن کریپتویی پیشرو با بیش از ۳۵ میلیون کاربر، نقشه راه جامعی را ارائه کرده که مسیر استراتژیک خود را برای ماه‌های آینده مشخص می‌کند. در این اطلاعیه، مجموعه‌ای از ابتکارات نوآورانه با هدف گسترش پایگاه کاربری پلتفرم، افزایش تجربه کاربر و رشد در بخش وب ۳ توضیح داده شده است.

به گزارش والکس، بلوم اعلام کرده است که «ما شگفتی‌های بسیاری برای شما داریم ، اما آنها را مخفی نگه خواهیم داشت». این پروژه معتبر تاکنون به نقشه راه (Roadmap) خود پایبند بوده و طبق برنامه پیشرفته است.

نقشه راه بلوم

محور اصلی نقشه راه بلوم، راه اندازی یک بازی جدید به نام Drop است که برای پرورش سکه طراحی شده تا تعامل کاربران را تقویت کند. همچنین، بلوم در حال معرفی Tribes است؛ ویژگی که کاربران را قادر می‌سازد تا جوامعی را در برنامه تشکیل داده و به آنها بپیوندند. علاوه بر این، این پلتفرم به زودی میزبان «Meme Pad» خواهد بود، پلتفرمی که به ایجاد و معامله میم کوین‌ها اختصاص دارد.

از نظر یکپارچه‌سازی خدمات مالی، بلوم قرار است کیف پول جدیدی را با نام «Ton Connect» معرفی کند. علاوه بر این، این شرکت در حال توسعه قابلیت‌های swap و کیف پول MPC برای افزایش قابلیت‌های مالی کاربران در داخل برنامه است. برای کسانی که به دنبال فرصت‌های با ریسک و پاداش بالاتر هستند، بلوم همچنین در حال برنامه‌ریزی راه‌اندازی معاملات آتی دائمی (Perpetual Futures) است.

بلوم برای تقویت رشد خود، محدودیت دعوت دوستان را حذف کرده است و چند وقت پیش کمپین «شیدایی دوست (Friend Mania)» را برای تشویق به ارجاع کاربران اجرا کرد. این شرکت همچنین در حال گسترش دامنه فعالیت خود از طریق بومی‌سازی های جدید است و برنامه‌هایی را برای تقویت تیم توسعه خود با استخدام نیروهای بیشتر اعلام کرده است.

طبق این نقشه راه، مراحل زیر را پیش رو داریم:

آگوست ۲۰۲۴: MemePad

میم پد، پلتفرمی است که برای همه طراحی شده تا به راحتی توکن‌های خود را ایجاد کنند . این پلتفرم قرار است فرآیند ایجاد توکن را برای کاربران در تمام سطوح راحت و در دسترس قرار دهد.

فصل ۳و ۴: TGE

بلوم اعلام کرده که تا پایان سال میلادی، یک محصول جامع را با عملکردهای پیشرفته که به طور فعال در حال توسعه آن است، راه‌اندازی می‌کند.

صرافی هیبریدی

بلومدر حال راه‌اندازی صرافی، کیف پول و Perpetual Protocols است.

اتصال کیف پول

به خاطر داشته باشید که حتما کیف پول شبکه تون را به اپلیکیشن بلوم متصل کنید. بلوم درباره علت این کار اینطور توضیح داده است:

۱- توزیع توکن: برای ارائه توکن‌های پاداش از پروژه های دیگر که می خواهند در بلوم بدرخشند و محصولات خود را به کل جامعه بلوم به نمایش بگذارند. برای این کار کیف پول ضروری است

۲- معیارها (Metrics): ما به کیف پول نیاز داریم تا بفهمیم چه تعداد کاربر ارزشمند در شبکه داریم. اکنون بیش از ۶ میلیون کیف پول به بلوم متصل شده‌اند و این تازه شروع کار است!

۳- برنامه‌های آینده: ممکن است بعداً به کیف پول خود نیاز داشته باشید؛ به ویژه در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ / سه ماهه اول ۲۰۲۵. فعلاً جزئیات را مخفی نگه خواهیم داشت!

آینده: کیف پول بلوم

ما در حال کار روی کیف پول Blum هستیم که پوینت‌های Blum و توکن‌های شبکه های مختلف را با هم ترکیب می‌کند. به علاوه، Wallet Connect آن را به یک کیف پول کراس چین (Cross-chain) تبدیل میکند که از طیف گسترده‌ای از شبکه ها و پروژه‌ها در سطح جهانی پشتیبانی خواهد کرد.

به این ترتیب، تا پایان سال یا احتمالا ابتدای سال ۲۰۲۵ می‌توانیم منتظر ایردراپ بلوم باشیم. این پروژه یکی از قوی‌ترین ایردراپ‌های فعال است و از پشتیبانی و موسسانی برخوردار است که تجربه کار در صرافی بایننس را داشته‌اند.

ثبت‌نام در بلوم

1. به ربات Blum Crypto Bot در تلگرام بروید: [اینجا کلیک کنید]

نقشه راه متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام آپدیت شد

2. بر روی "Start" کلیک کنید: این کار ثبت‌نام شما را آغاز می‌کند. (اسم مستعار خود را وارد کنید)

نقشه راه متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام آپدیت شد

3. شرایط و ضوابط را بپذیرید: مطمئن شوید که آن‌ها را خوانده و موافقت می‌کنید.

شروع به کسب BLUM

1. بر روی "Start Farming" کلیک کنید: این شما را به بخش کسب درآمد هدایت می‌کند.

2. به بخش "Tasks" بروید: در اینجا وظایفی را که باید انجام دهید پیدا خواهید کرد.

نقشه راه متفاوت‌ترین ایردراپ تلگرام آپدیت شد

3. به کانال‌های اجتماعی بلوم بپیوندید: بلوم را در پلتفرم‌های اجتماعی خود دنبال کنید.

4. تمامی وظایف فهرست شده را کامل کنید.

بازی Drop را بازی کنید

1. به پایین صفحه بروید تا بخش "Drop Game" را پیدا کنید.

2. بر روی "Play" کلیک کنید: بازی را آغاز کنید تا توکن‌های بیشتری کسب کنید.