تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743508
شناسه : 3743508
تاریخ :
المپیک ۲۰۲۴| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز پانزدهم اقتصاد ایران: پنج ورزشکار کشورمان در پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفانشان خواهند کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2024 پاریس در حالی امروز (شنبه 20 مرداد) پیگیری می‌شود که پنج ورزشکار کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه‌برداری به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم به شرح زیر است:

* تکواندو

- آرین سلیمی ملی‌پوش وزن 80+ کیلوگرم ایران از ساعت 12:54 ظهر روز شنبه در دور نخست باید مقابل «نیکیتا رافالوویچ» از ازبکستان برود. سلیمی در صورت برتری، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل برنده جدال نمایندگان گینه بیسائو و مکزیک قرار خواهد گرفت.

* کشتی آزاد

- رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، از ساعت 13:45 در دور نخست با «زین رترفورد» قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «اسلام دودایف» قهرمان روسی‌الاصل اروپا از آلبانی و «گاکو آکازاوا» از ساموآ می‌رود.

- امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، از ساعت 13:45 در دور اول با «احمد تاج‌الدینوف» قهرمان جهان از بحرین مبارزه می‌کند و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان «علیشیر یرگالی» از قزاقستان و «الدرس» از مصر می‌رود.

- امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم از ساعت 21:30 در فینال مقابل «گنو پتریاشویلی» از کرجستان قرار می‌گیرد.

* وزنه‌برداری

- علی‌داوودی در دسته 102+ کیلوگرم از ساعت 22 به وقت تهران به روی تخته می‌رود. در این دسته وزنه‌بردارانی از استونی، گرجستان، ارمنستان، عراق، ژاپن، الجزایر، بحرین، جمهوری چک، ایران، سوریه، مصر و نیوزیلند حضور دارند.

انتهای پیام/