تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743502
شناسه : 3743502
تاریخ :
«جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است اقتصاد ایران: شفت - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره بر لزوم الگوگیری نسل جوان از سیره شهیدان گفت: «جهاد تبیین» یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه جمعه در یادواره شهدای دانشجو و اختتامیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) دهستان نصیر محله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر با فدا کردن جان خود، با خدا معامله کرده و اجر و پاداش خود را در دفاع از دین اسلام از خداوند متعال گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: امروز دانشجوی انقلابی و جهادی ما با تفکر انقلابی و روحیه شهادت‌طلبی در کف میدان مبارزه با استکبار جهانی ایستاده است و این روحیه استکبارستیزی همواره قابل‌تحسین بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه وظیفه همه ما دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اکنون باید همانند شهدای دانشجو با بصیرت و روشنگری خود آگاهانه برای تعالی اندیشه‌های انقلاب اسلامی عمل کنیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اکنون جهاد تبیین بر ما واجب است و یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، تصریح کرد: نسل امروز باید با الگوبرداری از سیره و روش شهدا، راه و مشق شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.