تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743480
شناسه : 3743480
تاریخ :
آتش سوزی گسترده در جنگل‌های گلک شهرستان پیرانشهر کنترل و اطفا شد اقتصاد ایران: ارومیه- مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری پیرانشهر گفت: آتش سوزی گسترده در جنگل‌های گلک شهرستان پیرانشهر کنترل و اطفا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب مرادی در این زمینه اظهار کرد: آتش در جنگل‌های گلک شهرستان پیرانشهر پس از چندین ساعت تلاش و همت والای همیاران طبیعت مشارکت کننده از شهر پیرانشهر و حضور دلگرم کننده و دلسوزانه از روستاهای شختان و بدرآباد، برده کوره، زیوه قوره، گل قبرحسین، کانی شین که، دشت گندمان و نیز همیاران طبیعت میرآباد و همکاران اداره منابع طبیعی میرآباد و اکیپ‌های اعزامی اداره منابع طبیعی پیرانشهر مهار و اطفا شد.

وی ادامه داد: حریق حدود ساعت ۱۰ صبح روز جمعه حادث و عملیات اطفا تا ساعت شش عصر به طول انجامید متأسفانه حدود بیست هکتار از جنگل‌های زیبای گلک طعمه حریق شد.

مرادی یادآور شد: علت حریق انسانی و دلایل هنوز مشخص نیست از کلیه شهروندان عاجزانه خواهشمندیم در این روزهای گرم با طبیعت مدارای بیشتری داشته باشند و از روشن کردن آتش تا حدامکان خودداری و یا کلیه جوانب احتیاط را رعایت کنند و قدردان این نعمات خدادادی باشیم.