تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743435
شناسه : 3743435
تاریخ :
رنگرز: نتیجه کشتی فرنگی در المپیک حاصل تلاش مربیان سازنده است اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است کشتی فرنگی ایران در سایه برنامه ریزی و استمرار فدراسیون کشتی به این نتیجه مطلوب رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پایان کار کشتی فرنگی در المپیک پاریس و کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز گفت: این تلاش و افتخار را به پیشگاه مردم تقدیم می‌کنیم که ولی نعمت ما هستند. قطعاً مسئول تلاش مربیان سازنده است که در جای جای کشور بی منت خدمت صادقانه و خاضعانه دارند.

وی گفت: این مربیان بدون هیچ چشم داشتی کار سازندگی را انجام می‌دهد. به همه این عزیزان این نتیجه را تبریک می گویم و به نوعی سپاسگذار تلاش آن‌ها هستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: فدراسیون کشتی و شخص آقای دبیر حمایت‌ها و برنامه فنی زیادی برای ما داشتند، این زیر ساخت‌ها و تجهیزاتی که به بهترین شکل و در بالاترین سطح استانداردهای ورزشی در اختیار ما قرار گرفت، کمپ که به عنوان یکی از بهترین کمپ‌های رشته کشتی تلقی کرد، همگی محصول تلاش فدراسیون کشتی و مجموعه عوامل آن است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: کار با برنامه و تلاش شبانه روزی، استمرار و تعهدی که در رأس آن دبیر و زیر مجموعه او باعث کسب این نتیجه شد. امیدوارم مردم هم این تلاش را از ما بپذیرند و به آنها این افتخار را تقدیم می‌کنم.