تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3743400
شناسه : 3743400
تاریخ :
این ساعت هوشمند دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد اقتصاد ایران: شرکت چینی راگبید از ساعت هوشمندی رونمایی کرد که به سنسور دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری مجهز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

راگبید (Rogbid) ساعت هوشمند راگبید Model R را معرفی کرد. این شرکت پیش‌تر ساعت هوشمندی با نام Model C معرفی کرده بود. Model R اولین ساعت هوشمند اندرویدی 4G این شرکت است. این ساعت به دوربین و باتری با ظرفیت بالا مجهز شده و از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

راگبید مدل R دارای طراحی زیبا با بدنه‌ای فلزی است. دو دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست این ساعت قرار دارد که سنسور دوربین ۲ مگاپیکسلی بین آن‌ها تعبیه شده است. از این دوربین می‌توان برای عکاسی، فیلم‌برداری و اسکن کد QR استفاده کرد. این ساعت هوشمند از گواهی مقاومت در برابر گردوغبار و آب با استاندارد IP67 بهره می‌برد.

راگبید مدل R دارای صفحه نمایش دایره‌ای ۱٫۸۵ اینچی با وضوح HD (۴۰۰ × ۴۰۰ پیکسل) و پوشش رنگ ۹۸ درصدی طیف رنگی RGB است. در سمت چپ دستگاه، جایگاه سیم‌کارت نانو برای اتصال مستقل به شبکه قرار دارد.

ساعت هوشمند راگبید Model R
Rogbid
ساعت هوشمند راگبید Model R
ساعت هوشمند راگبید Model R
ساعت هوشمند راگبید Model R
ساعت هوشمند راگبید Model R

ساعت راگبید مدل R برای برقراری تماس بدون نیاز به تلفن همراه، میکروفون و بلندگوی داخلی دارد. این ساعت هوشمند همچنین دارای GPS داخلی برای ارائه‌ی موقعیت مکانی و اطلاعات مسیر لحظه‌ای بدون نیاز به اتصال به تلفن همراه است.

درمورد ویژگی‌های سلامتی، راگبید مدل R به سنسور ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون مجهز شده و قادر به پایش فشار خون است. این ساعت از ردیابی چندین حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

مقالات مرتبط
  • حلقه هوشمند ارزان‌قیمت Rogbid 3 معرفی شد
  • این ساعت تمام‌صفحه ۲٫۵ میلیونی ۲۰ روز شارژدهی می‌کند

راگبید مدل R به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای همراه با ۳ گیگابایت رم برای عملکرد روان و بدون وقفه مجهز شده است. این ساعت فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی دارد. راگبید مدل R با سیستم عامل اندروید ۸٫۱ کار می‌کند و توسط باتری ۱۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. ویژگی‌های کاربردی مانند NFC، چراغ قوه، اعلان‌ها و موارد دیگر نیز در این ساعت تعبیه شده است.

راگبید مدل R در رنگ‌های مشکی مات و نقره‌ای براق با بندهای سیلیکونی و استیل ضد زنگ عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند راگبید به ۱۵۹٫۹۹ دلار می‌رسد که در تخفیف فروش اولیه به ۷۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است.