تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743390
شناسه : 3743390
تاریخ :
انوشیروانی: روز جوادی نبود/ حریفان برخلاف آنالیز ما عمل کردند اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به عنوان پنجمی جوادی در بازی های المپیک گفت: روز وزنه بردار ما نبود و با وجود تلاشی که کرد اما حریفان بالاتر از او وزنه زدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سجاد انوشیروانی پس از کسب عنوان پنجم میرمصطفی جوادی در مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک، گفت: مصطفی جوادی تلاش خود را در المپیک کرد و وزنه هایی را انتخاب کرد تا به مدال برسد.

وی ادامه داد: متاسفانه جوادی نتوانست به هدف خود برسد. جوادی دو ماه قبل از ناحیه کمر با مصدومیت رو به روشده بود و این موضوع به او آسیب زد. او بعد از مصدومیت همه تلاش خود را کرد تا در المپیک‌ موفق باشد.

رییس فدراسیون وزنه بردای گفت: جوادی در المپیک به وزنه مدال حمله کرد اما نتوانست به مدال برسد و امروز روز او نبود.

وی در خصوص شانس علی داودی برای کسب مدال گفت: او سه حریف سخت دارد اما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و امیدوارم به نتیجه برسد.

انوشیروانی درخصوص‌پذیرفته شدن اعتراض وزنه بردار ایتالیایی گفت: به این موضوع اعتراض کردند اما گفتند تصمیم نهایی گرفته شده وحرگت او مورد قبول قرار گرفت. دبیر کل فدراسیون جهانی ایتالیایی است و به همین خاطر این امتیاز را به او دادند.

وی در رابطه با انتخاب وزنه ها گفت: اگر مسابقات جهانی بود و سه مدال داشتیم این انتخاب درست نبود اما برای المپیک و رسیدن به مدال درست بود.

وی تاکید کرد: در المپیک‌در حرکت اول برای تثبیت و بعد از آن برای مدال روی صحنه می آییم. برخلاف انالیز ما دو حریف ما بالاتر از آن عمل کردند.