تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743364
شناسه : 3743364
تاریخ :
استفاده از مدیران متخصص باعث رفع مشکلات در کشور می شود اقتصاد ایران: گرگان- امام جمعه موقت در گرگان گفت: بنا به توصیه های مقام معظم رهبری رییس جمهور باید هم در هیات دولت و هم در استان ها از افراد تحصیل کرده ، متخصص استفاده کند تا مشکلات در کشور رفع شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: در روز تنفیذ ریاست جمهوری مقام معظم رهبری به رئیس جمهور توصیه‌هایی داشتند. ایشان فرمودند باید به ظرفیت‌های نیرو عظیم انسانی در همه عرصه‌ها توجه داشته باشید چرا که در مملکت ما نیرو کارآمد و تحصیل کرده بسیاری وجود دارد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با گسترش مراکز علمی دولتی و غیر دولتی افراد متخصص زیادی در این مراکز تحصیل کردند و برخی‌ها به مقام بالای علمی رسیدند و آثار علمی آنها را در هر زمانی قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری رئیس جمهور باید هم در هیأت دولت و هم در استان‌ها از افراد تحصیل کرده، متخصص و علاقه مند به کار را وارد عرصه مدیریتی کند.

وی یادآور شد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید افراد جدی به کار گرفته شوند و برای اینکه بتوانیم مشکلات را جبران کنیم مدیرانی که بر سرکار می آیند باید جهادی کار انجام دهند.

لیوانی در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه، ادامه داد: ترور رهبر مقاومت در کشور ایران اقدامی بود که توسط عوامل موساد و رژیم صهیونیستی انجام شد و این حرکت بزدلانه به شدت محکوم است.