تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743340
شناسه : 3743340
تاریخ :
پیش بینی تمهیدات لازم برای رفع گره‌های ترافیکی مسیر زوار اربعین اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس مهندسی ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از پیش بینی تمهیدات لازم برای رفع گره‌های ترافیکی و کاهش حوادث طی ایام اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ رسول نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ورودی کرمانشاه تا مرز خسروی در محورهایی که نیاز به اصلاحات هندسی بوده است پیگیری‌های لازم صورت گرفته و اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی با همه توان و امکاناتی که در اختیار دارد طی ایام اربعین حسینی آماده خدمتگزاری به زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

رئیس مهندسی ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه در خصوص ورود نیروهای کمکی به این استان، تصریح کرد: از همه توان و امکانات همکاران در سایر استان‌ها بکارگیری شده و نیروهای کمکی هم در مرز خسروی ساماندهی خواهند شد.

نوری در ادامه سخنانش از مردم خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عدم سبقت و سرعت غیر مجاز از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی در راستای آمادگی پلیس راهور طی ایام اربعین، گفت: همه تمهیدات لازم از ماه‌ها پیش اندیشیده شده، قطعاً پلیس راهنمایی و رانندگی با همه توان طی این ایام در خدمت مردم و زوار اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

نوری گفت: در شهرهایی مانند بیستون و ماهیدشت و همچنین مرز خسروی که گره‌های ترافیکی وجود دارد اصلاحات هندسی که نیاز بوده انجام شده و در مرز خسروی موضوع تفکیک لاین رفت و برگشت و همچنین تفکیک مسیر خودروهای سواری و اتوبوس‌ها نیز انجام شده است.