تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743336
شناسه : 3743336
تاریخ :
تجمع نمازگزاران آذربایجان غربی در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه اقتصاد ایران: ارومیه - نمازگزاران شهرهای مختلف آذربایجان غربی امروز پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه خشم و انزجار خود علیه رژیم غاصب اسراییل نشان دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز مردم شهرهای مختلف استان بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای استکبار ستیزی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

نمازگزاران ارومیه‌ای نیز امروز جمعه پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور خود از مصلی امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «یا ایهاالمسلمون، غزه شده غرق خون»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر انگلیس» به جهانیان نشان دادند.

مردم ولایی این شهرستان بعد از اقامه نماز جمعه صف‌های راهپیمایی را تشکیل داده و با مشت‌های گره کرده خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

تجمع نمازگزاران آذربایجان غربی در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه

اعلام انزجار مردم سلماس از جنایات رژیم غاصب اسرائیل

مردم شهرستان سلماس نیز در این راهپیمایی که از مسیر مصلی امام خمینی ره تا خیابان چمران برگزار شد خواستار انتقام سخت از رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه در تهران شدند.

همچنین مردم سلماس در این راهپیمایی با فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «اسرائیل جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند» جنایت اسرائیل و حمایت غربی‌ها از او را محکوم کردند.

تجمع نمازگزاران آذربایجان غربی در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع مردم شهرستان مرزی پلدشت در حمایت از مردم غزه

مردم شهرستان مرزی پلدشت در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیست تجمع کردند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان مرزی پلدشت بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با تجمع در مسجد جامع حمایت خود از مردم مظلوم غزه و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیست و ترور شهید اسماعیل هنیه با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا وای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده. را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با محکوم کردن جنایت‌های آشکار رژیم غاصب صهیونیستی و بر ضرورت انتقام سخت و پشیمان کننده رژیم جعلی صهیونیست تاکید کردند.

تجمع نمازگزاران آذربایجان غربی در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه

راهپیمایی مردم تکاب در حمایت از مردم مظلوم غزه

همزمان با سراسر استان آذربایجان غربی و به منظور ابراز خشم از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، نمازگزاران جمعه در تکاب با سردادن شعارهایی خشم و نفرت خود را نسبت به ادامه جنابات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی ابراز داشتند.

نمازگزاران تکابی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی آمریکای جنایتکار، خشم و نفرت خویش را از تجاوز و تعدی این دژخیمان در سرزمین‌های فلسطینی اعلام کردند.