تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743325
شناسه : 3743325
تاریخ :
صنعت شهرستان خلیل آباد باید فعال شود اقتصاد ایران: خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: در کنار کشاورزی شهرستان خلیل آباد باید صنعت نیز فعال شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: از فرماندار شهرستان مجدانه درخواست می‌شود، با به کارگیری جهات مختلف پیگیری و راه اندازی صنعت و استفاده از توان متقاضیان سرمایه گذاری نسبت به ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان اقدام کند.

امام جمعه خلیل آباد افزود: علیرغم اینکه خلیل آباد دارای جایگاهی مناسب در بحث کشاورزی و باغداری است ولی متأسفانه هنوز نبود صنایع تبدیلی در شهرستان نتوانسته است کمک لازم را به کشاورزان در بالا بردن ارزش افزوده تولیدات داشته باشد.
وی لزوم پیگیری و توجه به جایگاه صنعت را در شهرستان ضروری نام برد و گفت: سرمایه گذاران زیادی هستند که در صورت ایجاد فضایی بنام شهرک صنعتی آماده سرمایه گذاری خواهند بود.
دستجردی در فراز دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان به دولت توصیه کرد، کار فرهنگی درست است که یک اولویت در کشور است ولی موضوع اقتصاد در حال حاضر نقش اول را در اولویت مطالبات مردم دارد.