تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743318
شناسه : 3743318
تاریخ :
قاچاق سوخت به بهانه نبود شغل حرف درستی نیست اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه موقت بندرعباس گفت: قاچاق سوخت به بهانه نبود اشتغال حرف درستی نیست و باید راهکاری پیش رو قرار داده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام میرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی طومار صهیونیست‌ها درهم پیچیده خواهد شد.

وی گفت: اکنون برخی از کشورها، جمهوری اسلامی ایران را درباره انتقام از رژیم صهیونیستی، دعوت به خویشتن داری می‌کنند ولی دیگر دیر است.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: چرا هیچوقت رژیم صهیونیستی جنایتکار را دعوت به خویشتن داری نکردند، رژیمی که نماد کودک کشی و ترور است.

حجت الاسلام میرزاده افزود: پس از شهادت اسماعیل هنیه برخی از کشورهای عربی مانند امارات متحده عربی و بحرین حتی این عمل رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند.

وی گفت: بنا بر زندگی امام حسین (ع) مُردن عزتمند بهتر از زندگی ذلیلان است، پس باید به مقاومت ادامه دهیم.

امام جمعه موقت جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن مراسم پیاده اربعین گفت: این مراسم نماد عزت مسلمانان است که هر سال پرشورتر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میرزاده افزود: عزادارانی که به این مراسم مشرف می‌شوند باید آداب مهمانی را در کشور میزبان رعایت کنند تا بتوانند از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند.

وی گفت: با رعایت اخلاق اسلامی در مراسم پیاده روی اربعین چهره خوبی از شهر و استانمان در کشور میزبان نشان دهیم.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دولت جدید از تجربیات دولت‌های قبل برای اداره کشور بهره گیرد و تیمی برای بررسی محاسن و معایب دولت‌ها راه اندازی کند.

حجت الاسلام میرزاده افزود: دولتمردان در صورتی که نتوانند مشکلی حل کنند مردم را به آرامش دعوت کنند و چالشی در جامعه ایجاد نکنند.

وی گفت: رئیس جمهور جدید در انتصابات خود دقت و افرادی را انتخاب کند که مردم را آرام و با قوه قضائیه و مجلس تعامل داشته باشند.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مجلس شورای اسلامی نیز برای رأی اعتماد به وزرا گروکشی سیاسی نکند و به شاخص‌های انقلابی بودن و اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران داشتن افراد توجه داشته باشد.

حجت الاسلام میرزاده افزود: دولت جدید با همفکری نمایندگان استان برای معضل قاچاق سوخت چاره‌ای بیندیشند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حل این مشکل زحمات زیادی می‌کشد، گفت: این مشکل تنها با پیگیری نیروی انتظامی و رأی صادر کردن دستگاه قضائی حل نمی‌شود.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امسال و سال گذشته افراد زیادی در جاده‌ها به علت قاچاق سوخت جان خود را ازدست داده‌اند.

حجت الاسلام میرزاده افزود: نیروی انتظامی و مرزبانی استان با سختی و امکانات کم با قاچاق سوخت مقابله می‌کند.

وی گفت: قاچاق سوخت به بهانه نبود اشتغال حرف درستی نیست و باید راهکاری پیش رو قرار داده شود.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک گفت: مسئولان برای رفع مشکلات صنایع کوچک و مشاغل خانگی تلاش بیشتری کنند.

حجت الاسلام میرزاده افزود: در تابستان امسال با تلاش‌های متخصصان صنعت برق با کمترین قطعی در حال گذاران هستیم.

وی گفت: این متخصصان در نیروگاه‌ها با دمای بالا و گرمای زیاد در حال کار کردن هستند.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: با توجه به بارش‌های کم خیلی کمبود آب احساس نشد، البته برخی از محلات گله‌مند بودند که به سرعت این موضوع برطرف شد.

حجت الاسلام میرزاده با اشاره به برگزاری دو انتخابات در تیرماه امسال افزود: از نهادهای امنیتی، انتظامی، بسیج، استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای برگزاری مناسب این انتخابات تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از لباس‌های تقوا، حیا و شرم است که رفعت و مهربانی را در انسان ایجاد می‌کند.