تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743317
شناسه : 3743317
تاریخ :
آرامش روانی صهیونیست‌ها بهم ریخته است اقتصاد ایران: گناباد - امام جمعه گناباد گفت: آرامش روانی صهیونیست‌ها بهم ریخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: مطرح شدن گزینه‌های مختلف در مطبوعات برای انتقام سخت از صهیونیست‌ها آرامش روانی صهیونیست‌ها را به هم ریخته و ترس و اضطراب عمیقی بر اسرائیل حاکم شده است.

امام جمعه گناباد با تاکید بر اینکه مردم قاطعانه خواهان اجرای انتقام سخت هستند تصریح کرد: واقعه تلخ مهمان کشی توسط صهیونیست‌ها در خاک پاک و مقدس ایران خون ملت غیرتمند ایران را به جوش آورده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی خون خواهی را وظیفه ملی و حق قانونی خود می‌داند و از مسؤولان می‌خواهند پس از سنجش همه جوانب انتقام سخت را قاطعانه را اجرا کنند.

صادقی نسب توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه‌ها، کارجهادی، تعامل ارکان مختلف کشور، تاکید بر رعایت اولویت‌ها، عبور از فضای ملتهب و چالشی انتخابات، توجه به توان داخلی و سیاست خارجی پویا را مهمترین توصیه‌های مقام معظم رهبری بیان و اظهار امیدواری کرد که با عمل کردن دولت محترم و سایر قوا به این توصیه‌ها در آینده نزدیکی شاهد موفقیت‌های مطلوبی باشیم که جمهوری اسلامی در جهان سرافراز شود.