تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743312
شناسه : 3743312
تاریخ :
مسئولان پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند اقتصاد ایران: بیله سوار_ امام جمعه بیله سوار گفت:مسئولان شهرستان بیله سوار پیگیر رفع مشکلات خبرنگاران باشند تا این قشر در نهایت آرامش مسایل و دغدغه های منطقه را پیگیری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا عامل سعادت و خوشبختی انسان است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه به موضوع انتقام از اسرائیل اشاره و این مطالبه را مطالبه ملی دانست و افزود: مسئولان به این مطالبه ملی در موقع مناسب و شرایط عالی جواب مثبت می‌دهند و حوزه امنیت و اقتدار کشور را بیمه کرده و نخواهند گذاشت که حوزه امنیت و اقتدار کشور دچار آسیب شود.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به تشکیل کابینه دولت چهاردهم اشاره کرده و تاکید نمود: دولت در انتخاب وزرا نهایت دقت و تلاش خویش را داشته باشد و وزیرانی پیشنهاد دهد که نهایت رضایتمندی مردم را ایجاد کنند و در حل مشکلات زیرساختی کشور نظیر توسعه کشاورزی، اشتغال پایدار، راه و مبلمان شهری و معیشت مردم و عمل به بیانات مقام معظم رهبری نهایت عنایت را داشته باشند.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به مشکلات منطقه مغان خصوصاً شهرستان مرزی بیله سوار در حوزه راه‌های مواصلاتی و مشکلات کشاورزان و واگذاری اراضی پایاب خداآفرین و مشکل قطعی مکرر برق منطقه، پمپاژها و کمبود آب شرب و حوزه مبلمان شهری و منابع مالی برای کارهای فرهنگی اشاره نموده و خواستار توجه جدی اعضای شورای تأمین شهرستان بیله سوار مغان در حل این مشکلات مردم شد.

عزیزی مردم را خط مقدم نظام دانسته و آرامش و رضایت مندی بالای مردم را راهبرد نظام و انقلاب و مسئولان عنوان نمود، که مسئولان باید نهایت تلاش و کوشش خود را داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در ادامه از مسئولان خواست نسبت به مطالبه کشاورزان نهایت تلاش را داشته باشند و در بحث تولید و جهش تولید برای سال‌های آتی تجربه تلخی را به یادگار نگذارند.

عزیزی به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: زحمات این قشر زحمت کش مخصوصاً منطقه مغان و خبرنگاران ستاد نماز جمعه در ارسال خبر به رسانه‌ها و صدا و سیما و خبرگزاری مهر و فارس نهایت تقدیر و تشکر کرد و خواستار توجه جدی به مشکلات مختلف این قشر زحمت کش شد.

وی در پایان از زحمات سرهنگ پناهی فرمانده سابق سپاه ناحیه بیله سوار تشکر کرده و انتصاب سرهنگ مهرآوران فرمانده جدید سپاه ناحیه بیله سوار را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد؛ در شهرستان بیله سوار و به ویژه شورای تأمین، شاهد برکات این حضور باشیم.