تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743311
شناسه : 3743311
تاریخ :
انتظار انتقام نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت دیر گفت: امیدواریم همان طوری که انتظار انتقام باعث فلج شدن زندگی و ضرر و زیان صهیونیست‌ها و حامیان آنها شده است، به نابودی آنها ختم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه، با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: ایشان مهمان ایران بوده و در خانه ما به شهادت رسید و ایران اسلامی طبق منشور سازمان ملل حق انتقام و برخورد و خونخواهی در مقابل این جنایت دارد و قطعاً انتقام خواهد گرفت.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به توصیه سران برخی کشورهای اروپایی به ایران مبنی بر خویشتن‌داری در مقابل رژیم صهیونیستی، افزود: این کشورها چرا در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کرده اما در برابر انتقام جبهه مقاومت بحث مذاکره و صلح مطرح می‌کنند.

سعیدی تاکید کرد: انتظار سخت و مرگبار انتقام باعث سقوط بورس آمریکا، اسرائیل و اروپا و به فلاکت افتادن خانواده‌های صهیونیست‌ها شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم همان طوری که انتظار این انتقام باعث فلج شدن زندگی و ضرر و زیان صهیونیست‌ها و حامیان آنها شده است، به نابودی آنها ختم شود.

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه افرادی که برای کابینه دولت چهاردهم معرفی می‌شوند باید شایسته، امین، کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب و نظام اسلامی باشند، بیان کرد: همکاری دولت و مجلس باید براساس حفظ شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

وی با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک، ابراز کرد: هر کس با هر دیدگاه و سلیقه‌ای مسؤولیت می‌گیرد به عنوان فردی دلسوز و خادم اسلام و انقلاب و مردم باید بداند توسعه صنایع کوچک و متوسط کلید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

سعیدی تاکید کرد: صنایع کوچک مولد اشتغال هستند و اگر از آنها حمایت شود به راحتی فارغ از گیرو دارهای اداری می‌توان اشتغال ایجاد کرد.

وی درباره روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد مشارکت مردم در سرنوشت خود و جامعه اسلامی هستیم.

سعیدی با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی، یادآور شد: همواره در طول تاریخ اعتقادات و پایبندی به ارزش‌ها و توکل به پروردگار و توسل به ائمه راهگشا بوده است.

وی در رابطه با سالروز جدایی بحرین از ایران، بیان داشت: مسائل این چنینی که در دوران رژیم پهلوی اتفاق افتاد، نشان از نالایقی و بی‌خیالی و وادادگی شاه پهلوی بود که دست نشانده آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود، وگرنه بحرین به راحتی از ایران جدا و در مکاتبات اتحادیه عرب کلمه خلیج فارس جعل نمی‌شد. ما اعلام می‌کنیم خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

خطیب نمازجمعه دیر با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، ابراز کرد: همه برای گرم نگه داشتن کانون خانواده تلاش کنند که یکی از راه‌های آن توسل به اهل‌بیت و برقراری مجالس مذهبی در خانواده هاست.

وی ضمن تقدیر از خدمات همه مسؤولین به‌ویژه نیروی انتظامی، گفت: از دادستان و نیروی انتظامی می‌خواهیم طبق قانون با افرادی که در شهر شرارت و ناامنی و برای مردم استرس ایجاد می‌کنند، برخورد شود.

سعیدی با تبریک کسب مدال توسط ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک، عنوان کرد: در مقابل کسانی که وطن‌فروشی کرده و حرف‌های ناشایست درباره نظام اسلامی و مسؤولین و انقلاب می‌زنند، برخی از بانوان ارزشی ورزشکار ما با حفظ شئونات اسلامی در مسابقات بین‌المللی به اعتقادات خود پایبند هستند که جای تقدیر دارد.

وی درباره برخی درخواست‌های رانندگان شهرداری دیر تاکید کرد: ما بر حفظ حقوق افراد در نهادها و ادارات تاکید داریم، از طرفی این موضوع در حال پیگیری است که امیدواریم طبق ضوابط قانونی عملیاتی شود.