تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743307
شناسه : 3743307
تاریخ :
رسیدن به اقتصاد مقاومتی بدون حمایت دولت از صنایع کوچک میسر نیست اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه پارسیان گفت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی بدون حمایت دولت از صنایع کوچک و خانگی امکان‌پذیر نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به تفسیر آیه ۹ از سوره کهف که سر بریده سیدالشهدا علیه السلام آن آیه را در مسیر اسارت اهل بیت تلاوت کرده پرداخت و اظهار داشت: قرائت این آیه توسط سر مطهر علاوه بر اثبات حقانیت خود با اعجاز و بیان اهمیت کتاب خدا قرآن، ثابت کرد.

وی افزود: قیام امام حسین و یارانش قیامی مومنانه و در راستای اصلاح جامعه همانند اصحاب کهف بوده است و به دنیا فهماند که فکر و اندیشه حسینی فراموش نشدنی است و محل شهادت شهدا کربلا زیارتگاه عاشقان تا قیامت خواهد شد. که تجمع عظیم اربعینی زائران و عاشقان امام حسین علیه السلام نشانه آن حقیقت است.

امام جمعه شهرستان پارسیان در ادامه سالروز شهادت حضرت رقیه را تسلیت گفت و به سالروز حمایت از صنایع کوچک پرداخت وبیان داشت: رسیدن به اقتصاد مقاومتی بدون حمایت دولت از صنایع کوچک و خانگی امکان‌پذیر نیست.

وی به ۲۳ مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس اندیشه امامین انقلاب تنها راه پیروزی بر ظالمان و یزیدیان، مقاومت است.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: بعد از حماقت رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه در تهران، مطالبه ملی ایرانیان و کشورهای اسلامی و آزاداندیشان دنیا مجازات سخت صهیونیست‌ها و خونخواهی می‌باشد.

این روزها از ترس انتقام جبهه مقاومت خواب از چشم صهیونیست‌ها رفته است باید بدانند که جبهه مقاومت بلایی به سر آنها خواهند آورد که روزی ۱۰۰ بار آرزوی مرگ کنند.

معاون حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دنیا بداند سیمرغ مقاومت با ترور زمین گیر نمی‌شود بلکه با شهادت فرماندهان خود خون تازه‌ای در رگ‌های مجاهدان مقاومت تزریق می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل نیا به پدیده عظیم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و از مردم خواست در حد توان به مواکب خدمت رسانی به زائران امام حسین کمک نمایند.

امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن تشکر از موکب داران شهرستان و همه مردم خیراندیش کمک به زائران امام حسین را خدمت به دین خدا و مصداق آیه تعاونو علی البر و التقوی دانست