تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743304
شناسه : 3743304
تاریخ :
انتخاب سنوار باعث تقویت جبهه مقاومت می‌شود اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین گفت: انتخاب سنوار به‌عنوان جانشین هنیه نشان داد اسراییلی‌ها بفهمند که این اقدام تروریستی به ضرر آن‌ها است و این انتخاب باعث تقویت حماس و جبهه مقاومت خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه همه باید یکدیگر را به رعایت تقوا دعوت کنیم، اظهار کرد: ایستادن در برابر ظلم و فساد و پرهیز از غیبت و تهمت همان تقوای الهی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: از نگاه انسان نفوذ معنوی انسان در اطرافیان خود نیازمند خاکی بودن و پرهیز از تکبر است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه از نگاه امام حسن مجتبی (ع) حرص و حریص بودن انسان را نابود می‌کند، ادامه داد: انسان حریص و کسی که همیشه طمع دارد اگر دنیا را نیز به او ببخشند باز دنبال مال دیگری است.

وی با بیان اینکه از نگاه امام حسن مجتبی (ع) حسد نیز زمینه نابودی انسان را فراهم می‌کند، اضافه کرد: حسد و حرص حضرت آدم را از بهشت دور کرد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره ضرورت حمایت از صنایع کوچک در کشور عنوان کرد: صنایع کوچک فرصتی مناسب برای تقویت اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و باید آن را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه صنایع کوچک باعث بهبود اشتغال و تقویت اقتصاد می‌شود، گفت: امروز دولت‌ها نیز به اهمیت این بخش مهم از صنعت پی برده‌اند و باید از آن حمایت کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه متأسفانه به‌گونه‌ای عمل کرده‌ایم که روستاهای ما مصرف کننده شده‌اند، اظهار کرد: احیای تولیدات روستایی و خانگی می‌تواند علاوه بر پویایی اقتصاد زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز جدایی بحرین از ایران ادامه داد: این روز سالروز خیانت پسر رضاخان و ایادی آن‌ها به ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به آغاز به کار دولت موفقیت دولت را موفقیت همه کشور و ملت دانست و اضافه کرد: مجلس بدون شک همکاری لازم را برای بررسی و تأیید وزرا انجام خواهد داد.

وی سفره مردم را اولویت اساسی برای مردم دانست و اضافه کرد: همان‌طور که معتقدیم همه باید به دولت کمک کرده و برای موفقیت او دعا کنند دولت نیز باید مردم را ببینند و با عمل به وعده‌ها و بهبود شرایط به مردم احترام بگذارند.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه‌حل آرامش منطقه خروج امریکا از این منطقه است، گفت: در کشورهای عراق و سوریه هم شاهد خروج تدریجی امریکا هستیم که امری مبارک است.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه اظهار کرد: انتخاب سنوار به‌عنوان جانشین هنیه نشان داد اسراییلی‌ها بفهمند که این اقدام تروریستی به ضرر آن‌ها است و این انتخاب باعث تقویت حماس و جبهه مقاومت خواهد بود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اسراییل دچار مشکلات ترکیبی شده و از همه طرف حتی در داخل نیز با مشکلات زیادی روبرو است، افزود: ستون فقرات صهیونیست‌ها شکسته شده و به‌زودی شاهد نابودی کامل آن‌ها خواهیم بود.

وی در پایان از مهاجرت گسترده یهودی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: موج نفرتی که در دنیا علیه این رژیم کودک کش راه افتاده بی‌سابقه است و طبیعتاً باعث نابودی اسراییل خواهد شد.