تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743302
شناسه : 3743302
تاریخ :
خطر سالمندی جمعیت را به درستی درک نکرده‌ایم اقتصاد ایران: کاخک - امام جمعه کاخک با اشاره به پیامدهای بحران جمعیت گفت: خطر سالمندی جمعیت را هنوز به درستی درک نکرده‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین خاتونی در خطبه‌های نمازجمعه کاخک در مسجد جامع و مصلی حضرت ولی عصر (عج) این شهر اظهار کرد: پیامدهای تک‌فرزندی در خانواده و اجتماع به درستی تبیین نشده است تا همه افراد جامعه به عمق این فاجعه پی ببرند.

امام جمعه کاخک کاهش جمعیت فعال و افزایش سالمندان را از جمله پیامدهای بحران جمعیت بیان و تاکید کرد: جامعه تک فرزند به سمت خانه سالمندان حرکت خواهد کرد و نیروی کار جوان و در نتیجه فعالیت‌های اقتصادی خوبی نخواهیم داشت.

وی با تبیین اهداف راه‌اندازی رژیم صهیونیستی به جنایت‌های این رژیم کودک کش اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی تا کنون دو هزار و ۷۰۰ ترور بر علیه رهبران مذهبی و مقاومت، دانشمندان و … انجام داده است.

خاتونی با اشاره به زندگی نکبت‌بار این روزهای صهیونیست‌ها اظهار کرد: باند جنایتکار اسرائیل از ترس پاسخ ایران به شهادت اسماعیل هنیه در خانه‌های خود خزیده‌اند.

امام جمعه کاخک این مساله را وعده الهی خداوند متعال بیان و خاطرنشان کرد: خدا در قرآن کریم وعده داده است که ترس و رعب شما را در دل دشمنان خواهیم انداخت.