تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743289
شناسه : 3743289
تاریخ :
استقلال مشکل بزرگ فصل گذشته را ندارد/ نقاط ضعف باید برطرف شود اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم استقلال با بیان این که آبی پوشان فصل را در شرایطی آغاز می کنند که مشکل بزرگ فصل قبل را ندارد گفت: امیدوارم همدلی مدیریت و کادر فنی بتواند باعث موفقیت تیم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هاشم حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارزیابی شرایط آبی پوشان قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر پرداخت و گفت: استقلال فصل گذشته را در بدترین شرایط با نایب قهرمانی به پایان رساند. آبی ها می توانستند به قهرمانی دست پیدا کنند ولی اتفاقاتی که در طول فصل افتاد و همه اهالی فوتبال از آن مطلع هستند باعث شد تا این تیم نتواند جام را بالای سر ببرد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته به جز اتفاقات غیر فوتبالی و اشتباهات داوری آبی ها با کمبود بازیکن بزرگ هم روبرو بودند و این موضوع هم دست به دست دیگر اتفاقات داد تا استقلال به قهرمانی نرسد ولی امیدوارم که مجموعه استقلال درس خوبی از فصل پیش گرفته باشد تا بتواند از آن تجربه تلخ بهترین عملکرد را در لیگ پیش رو داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد استقلال در خصوص جذب نفرات مورد نظر کادر فنی گفت : استقلال تا به اینجا بازیکنان خوبی جذب کرده و باید چند بازیکن با کیفیت دیگر هم به خدمت بگیرد . با توجه به حضور آبی ها در سه جام مختلف تیم باید تقویت شود تا در روزهای سخت و شلوغ فوتبالی که در آینده خواهیم داشت کمبود بازیکن را حس نکند. استقلال باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان به میدان برود بنابراین باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا در سه جام موفق شود.

استقلال مشکل بزرگ فصل گذشته را ندارد/ نقاط ضعف باید برطرف شود

کارشناس فوتبال در ادامه گفت : فصل گذشته استقلال از نداشتن هافبک طراح و مهاجم تمام کننده ضربه خورد بنابراین باید مهره های را در اختیار داشته باشد که نقاط ضعف تیم را برطرف کند.

حیدری در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت : متاسفانه سالهاست که دلالان بازیکنان ارزان و بی کیفیت خارجی را به فوتبال ایران می آورند که جز دردسر سودی برای فوتبال ما ندارند. البته استقلال در چند سال اخیر نفرات خارجی خوبی به خدمت گرفته و همگی آنها برای استقلال مفید بوده اند. یامگا ، بلانکو و ماشاریپوف نمایش قابل قبولی داشتند و کادر فنی استقلال باید به دنبال جذب چنین بازیکنانی باشد که توانایی و قابلیت فنی بالایی داشته باشند تا بتوانند در فصل پیش رو که استقلال بازی های زیادی در پیش دارد به استقلال کمک کنند .

کارشناس فوتبال در خصوص انجام بازی های این فصل استقلال در ورزشگاه تختی گفت : مهم ترین و اصلی ترین موضوع برای یک تیم در مسابقات کیفیت زمین چمن است . فصل گذشته ورزشگاه آزادی چمن با کیفیتی نداشت و این موضوع صدای تیم ها را در آورده بود . شاید ورزشگاه تختی همانند ورزشگاه آزادی از امکانات بالایی برخوردار نباشد اما مهم برای تیم ها تنها چمن با کیفیت است که آنها را راضی می کند پس باید امیدوار باشیم که چمن ورزشگاه تختی با کیفیت باشد تا شاهد بازی های زیبا از سرخابی ها مقابل حریفانشان باشیم.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته استقلال از مشکلات و اختلافات مدیریتی ضربه بدی خورد و بخش زیادی از تمرکز تیم در گیر این اختلافات شد اما امیدواریم که امسال یک تعامل و صمیمیت در مجموعه استقلال وجود داشته باشد تا آبی ها بتواند در فصل پیش رو که بازی های زیادی هم باید انجام دهند یک دل و متحد پیش بروند ضمن اینکه هواداران همانند فصل پیش که در سخت ترین شرایط تیم را تنها نگذاشتند امسال هم کنار تیم بوده و دست از حمایت بر ندارند .