تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3743287
شناسه : 3743287
تاریخ :
نه، زمان عرضه بازی GTA 6 تغییر نمی‌کند اقتصاد ایران: سازنده‌ی GTA 6 اعلام کرد این بازی همچنان در مسیر عرضه در چارچوب زمانی اعلام‌شده قرار دارد و تاریخ انتشار آن به‌تعویق نخواهد افتاد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

در دورانی که پروژه‌های مختلف به‌تأخیر می‌خورند یا حتی لغو می‌شوند، دیدن اینکه مورد انتظارترین بازی تاریخ همچنان در مسیر عرضه در چارچوب زمانی وعده داده‌شده قرار دارد، بسیار دلگرم‌کننده است. شرکت Take-Two Interactive در گزارش مالی اخیر خود تأیید کرد که بازی Grand Theft Auto 6 همچنان برای عرضه در پاییز ۲۰۲۵ درنظر گرفته شده و طی چندماه گذشته برای انتشار بازی در این چارچوب زمانی تلاش می‌کرده است.

خبر انتشار GTA 6 در تاریخ مورد انتظار درحالی اعلام می‌شود که اخیراً شایعاتی مبنی‌بر تأخیر انتشار این بازی تا سال ۲۰۲۶ شنیده می‌شد. البته امکان دارد این اتفاق همچنان رخ دهد، اما فعلاً همه‌چیز طبق برنامه پیش می‌رود و این عالی به‌نظر می‌رسد.

انتظار داریم GTA 6 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای معرفی بازی‌های ویدیویی باشد. استودیو راک‌استار اولین تریلر رسمی این عنوان جهان‌باز و جاه‌طلبانه را در دسامبر ۲۰۲۳ منتشر کرد که به سرعت در سرتاسر اینترنت به مهم‌ترین ترند آن روزها تبدیل شد و رکوردهای بازدید یوتیوب را جابه‌جا کرد. اکنون گیمرها با اشتیاق منتظر عرضه‌ی این بازی نسل نهمی هستند زیرا بیش‌از ۱۰ سال از انتشار نسخه‌ی قبلی آن یعنی GTA 5 می‌گذرد.

مقالات مرتبط:
  • شگفت‌انگیز مثل جی‌تی‌ای؛ بازدید تریلر GTA 6 از مرز ۲۰۰ میلیون عبور کرد
  • ظاهراً هوش مصنوعی در تولید بازی GTA 6 نقش دارد

در گزارش مالی اخیر Take-Two، این شرکت به برنامه‌های آینده‌ی خود اشاره کرد که شامل عناوینی مانند Civilization VII ،Judas ،WWE 2K25 و البته Grand Theft Auto 6 می‌شود.

هنوز هم شایعات زیادی درمورد GTA 6 در فضای آنلاین منتشر می‌شود. به‌هرحال، نمی‌توان به شایعات چندان اطمینان کرد؛ زیرا پس‌از لو رفتن‌ برخی اطلاعات بازی در سال ۲۰۲۲، استودیو راک‌استار همه چیز را قفل و از همه‌ی کارمندان درخواست کرد به دلایل امنیتی به دفتر کار بازگردند. این یعنی تقریباً هیچ اطلاعاتی درمورد بازی مورد اشاره، خارج از تیزرهای رسمی فاش نمی‌شود.