تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743278
شناسه : 3743278
تاریخ :
قرعه سخت برای دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران اقتصاد ایران: قرعه کشی اوزان ۹۷ و ۶۵ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد سی و سومین دوره بازی های المپیک برگزار شد که دو ملی پوش ایران با قرعه ای سخت مواجه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، قرعه‌کشی اوزان ۹۷ و ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد که طی آن امیرعلی آذرپیرا در مرحله یک‌هشتم مقابل احمد تاج‌الدینوف، قهرمان روسی‌الاصل جهان و بازی‌های آسیایی از بحرین قرار خواهد گرفت. رحمان عموزاد هم در یک‌هشتم مقابل به مصاف زاین رترفورد دارنده مدال نقره جهان از آمریکا خواهد رفت.

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان که از ساعت ۱۳ فردا به مصاف حریفان خود می‌روند به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف زاین رترفورد، دارنده مدال نقره جهان از آمریکا می‌رود. وی در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده دودایف از آلبانی و ساموآ دیدار خواهد کرد. 
حاجی علی‌یف، دارنده ۳ مدال طلای قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان و اسماعیل موسکائف قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان از مجارستان در گروه عموزاد حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با احمد تاج‌الدینوف، قهرمان جهان و بخت نخست قهرمانی المپیک از بحرین مصاف می‌دهد.

کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و علیشیر یرگالی دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان در گروه آذرپیرا حضور دارند.