تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3743262
شناسه : 3743262
تاریخ :
دولت چهاردهم متشکل از همه گرایش‌ها و نگاه‌های سیاسی کشور است اقتصاد ایران: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: نگاه ما به همه مردم کشور است و ایران را برای همه مردم می‌خواهیم و همه ایران با گرایش‌های مختلف، باید در دولت نقش داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر قائم‌پناه در گفت‌وگویی درباره انتخاب وزرای دولت چهاردهم اظهار داشت: اولویت ما توجه به نگاهی است که پزشکیان دارد، چراکه این دولت، دولت وفاق ملی و انسجام با رویکردهای جدید و خردمندانه است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره کشور اولویت این دولت است، افزود: با توجه به برنامه هفتم توسعه، سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب و چشم اندازی که وجود دارد، دستگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند و نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی هم در همین حوزه اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: نگاه ما به همه مردم کشور است و ایران را برای همه مردم می‌خواهیم و همه ایران با گرایش‌های مختلف، باید در دولت نقش داشته باشند. چرا که دولت چهاردهم، متشکل از همه گرایش‌ها و نگاه‌های سیاسی در کشور است.

قائم پناه با بیان اینکه دولت باید بیش از ۸۵ میلیون نفر را با نگاه‌ها، فرهنگ‌ها، قومیت‌ها در مناطق مختلف مدیریت کند، یادآور شد: در نهاد ریاست جمهوری اساس کار بر رضایتمندی است و کرامت انسان‌ها و احترام به مردم در اجرای برنامه‌ها مدنظر است و در حقیقت مردم را ارباب رجوع خود می‌دانیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: وقتی مردم به دستگاه‌های دولتی مراجعه می‌کنند در حقیقت اربابان ما هستند و باید دستگاه‌ها احترام به ارباب رجوع و تکریم آنها را مورد توجه قرار دهند تا دولت جمهوری اسلامی، دولتی عزتمند و پرافتخار شود تا بتواند عزت نظام اسلامی و رهبری را حفظ کند.