تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743261
شناسه : 3743261
تاریخ :
روایتگری حضرت زینب ( س) پس از واقعه عاشورا دنیا را دگرگون کرد اقتصاد ایران: محلات- امام جمعه موقت محلات با اشاره به اینکه روایتگری در دین مورد توجه ویژه است، گفت: روایتگری حضرت زینب ( س) پس از واقعه عاشورا دنیا را دگرگون کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا عبدالحسینی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با گرامیداشت یاد شهید صارمی، اظهار کرد: خبرنگاری و روایتگری در دین اهمیت بسیاری داشته به گونه‌ای که در چهل آیه قرآن به روایتگری اشاره شده، از این رو جایگاه راویان در مکتب اسلام و تشیع بسیار ارزشمند است.

وی انتقال واقعیت با صداقت و سرعت را از ویژگی‌های خبرنگاران دانست و ادامه داد: حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا با روایتگری خود دنیای اسلام را دگرگون کرد و نمونه بارز یک روایتگر بود.

امام جمعه موقت محلات با گرامیداشت ۱۸ مرداد و یاد شهدای مدافع حرم افزود: شهید حججی حجت خدا بر مردم شد چرا که همگان شاهد جنایتگری داعش علیه مردم بودند و چنانچه از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم نبود، درگیری با دشمن در داخل مرزها دور از انتظار نبود.

خطیب جمعه محلات با گرامیداشت هفتم صفر و یاد سلمان فارسی، تصریح کرد: سلمان فارسی مظهر ولایتمداری و نمونه بارز یک انسان خدا پرست بود که در برابر حزب شیطان که در تمام دوره‌ها نیز وجود دارد، ایستاد و به جایگاهی رسید که امیرالمومنین (ع) وصی وی شد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم هنوز دستاوردی پیدا نکرده است و به همین دلیل همچنان دست به جنایات می‌زند، این رژیم در جنگ غزه بیش از چهل هزار نفر را به شهادت رسانده که ۱۵ هزار نفر از آنها کودک بوده و پیکر حدود ۱۰ هزار نفر نیز همچنان زیر آوار است.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در کشورمان به وسیله اسرائیل، اظهار کرد: تمام مردم ایران منتظر یک انتقام بازدارنده هستند اما باید این انتقام در زمان و مکان مناسب و با در نظر گرفتن تمام شرایط انجام شود.