تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743259
شناسه : 3743259
تاریخ :
ساکنان سرزمین‌های اشغالی تا دیر نشده اسراییل را ترک کنند اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: ساکنان سرزمین‌های اشغالی تا دیر نشده اسراییل را ترک کنند چون انتقام ایران قطعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت خانواده، اظهار کرد: اغلب آیات قرآن نشان می‌دهد که پیامبران الهی به خانواده اهمیت زیادی می‌دادند. نسلی که شکل می‌گیرد عادی نیست. این نسل قطعاً از ما بهتر است. فرزندان ما باید نزد مربی بزرگ‌تری تربیت شوند چون آینده روشن‌تری در جهان خواهند داشت.

امام جمعه اهواز ادامه داد: تربیت یافتگان ما رهبران آینده خواهند بود بنابراین باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. همان‌قدر که برای معیشت فرزندان تلاش می‌شود باید برای دین، مدرسه و پیدا کردن معلم خوب سرمایه‌گذاری کرد؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد که به مساجد و مدارس کمک معنوی و مادی شود.

موسوی فرد عنوان کرد: مواکب رسماً در حال آماده‌سازی برای خدمت‌گذاری به زائران اربعین است. هیچکدام از اهل بیت زیارت اربعین ندارند و تنها سیدالشهداء زیارت اربعین دارند؛ بنابراین نشان‌دهنده اهمیت موضوع است. زائران سعی کنند بیش از یک هفته در عراق نمانند و بدون گذرنامه معتبر نروند.

وی بیان کرد: هرچند نیازی به توصیه وجود ندارد اما مردم خوزستان تکلیف مهمان نوازی زائران اربعین را بر دوش دارند. حسینیه‌ها، اماکن و خانه‌ها برای پذیرایی از زائران باز باشند.

وی با اشاره به انتقام از رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ساکنان سرزمین اشغالی تا دیر نشده از سرزمین خارج شوند. انتقام قطعی و خانمان سوز خواهد بود.