تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743254
شناسه : 3743254
تاریخ :
تکریم زائران امام حسین(ع) در استان ایلام غنیمت شمرده شود اقتصاد ایران: ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تکریم زائران امام حسین(ع) در استان ایلام غنیمت شمرده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه فرصت مهمان‌نوازی و تکریم زائران امام حسین (ع) باید غنیمت شمرده شود، افزود: هر کس به هر نحوی که می‌تواند از جمله برپایی موکب، خدمات در مواکب، اسکان زوار، توزیع آب و شربت و راهنمایی زوار با لبخند و آغوش باز در خادمی زوار گام بردارد و خود را در این فیض الهی شریک کند.

وی بیان کرد: زائر امام حسین (ع) مهمان آن حضرت هستند، ابراز کرد: امام زمان (عج)، میزبان زوار اربعین و امام حسین (ع)، است و خوش به حال کسانی که با این رفتار و میزبانی از زوار امام حسین (ع) و پذیرایی از آنان، قلب امام زمان (عج) را خوشحال می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان عظمت اربعین و بیداری جامعه اسلامی را درک کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان با رسانه‌های گوناگون، در مقابل کنگره بزرگ اربعین دنبال سم‌پاشی هستند و تبلیغ می‌کنند، مراقب باشیم که در این عرصه فریب دشمن نخوریم.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به معرفی کابینه دولت چهاردهم در هفته پیش رو به مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: رئیس‌جمهور باید مواظب باشد با حاشیه‌سازی برخی‌ها، به حاشیه نرود و متناسب با این مسئولیت سنگین با سعه صدر و تحمل در برابر سختی‌ها و مشکلات و فراز و فرودها، در راستای خدمت به مردم تمام توان خود را به کار گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک حکیم فرزانه است و با تجربه‌ای که دارند می‌تواند قدم به قدم رئیس جمهور را از حوادث و موانع عبور دهد، یادآور شد: مردم ما دوست دارند، رئیس جمهور کشورمان که در تبلیغات انتخاباتی از عدالت و نهج‌البلاغه سخن می‌گفت و رهبرمان را مقتدای خودش می‌داند، مراقب باشد که مغلوب خواصی نشود که مسیر او را از عامه مردم جدا کند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در رأی دادن به کابینه در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس ملاک‌های تعیین کابینه را بیان کردند، در پنجم تیرماه مصادف با عید غدیر خطاب به نامزدهای ریاست‌جمهوری فرمودند اگر کسی انتخاب شد براساس این معیارها همکاران خود را انتخاب کند، این معیارهایی که رهبری تعیین کردند هم برای رئیس جمهور و هم برای مجلس شورای اسلامی بهترین شاخص است که براساس آن‌ها بهترین خدمت‌گزاران انتخاب می‌شود.