تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3743248
شناسه : 3743248
تاریخ :
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل به «یحیی سنوار» تبریک گفت اقتصاد ایران: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی، انتخاب «یحیی ابراهیم سنوار» را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی انتخاب «یحیی ابراهیم سنوار» را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تبریک گفت.

متن این پیام به ین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد جناب آقای یحیی ابراهیم سنوار سلام علیکم انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

همچنین لازم می‌دانم یاد و خاطره شهید والامقام اسماعیل هنیه که تمام عمر با برکت خویش را در جهاد در راه خدا و تحقق آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی به کار گرفت گرامی بدارم.

بدون تردید انتخاب شایسته جنابعالی نشان از آن دارد که رهبران حماس همچنان مانند گذشته بر ایستادگی، مبارزه و مقاومت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی و آزادی قدس شریف مصمم‌تر از گذشته گام بر خواهند داشت چرا که راه مقاومت پایان پذیر نیست و با افتادن پرچم از دست یک فرمانده، فرمانده ای دیگر پرچم مقاومت را بر خواهد داشت و این راه نورانی ادامه خواهد یافت و بی تردید تنها راه پیروزی مقاومت است و این را مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع و دلیر فلسطین و غزه به جهانیان ثابت کرده اند.

رجاء واثق داریم پیشینه افتخارآمیز شما برادر مؤمن و انقلابی در مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی و وحدت و انسجام گروه‌های مقاومت نویدبخش استمرار راه نورانی شهیدالقدس و دکتر اسماعیل هنیه تا دستیابی به هدف مقدس آزادی قدس شریف و برچیدن بساط اشغالگران و غاصبان فلسطین عزیز است.

از خداوند متعال برای جنابعالی و تمامی مجاهدان راه آزادی قدس شریف، توفیق و پیروزی مسئلت می‌نمایم. امید است به زودی شاهد آزادی فلسطین عزیز و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

ان‌شاءالله

علی اکبر ولایتی