تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743244
شناسه : 3743244
تاریخ :
ایران مقتدر تصمیم راهبردی علیه صهیونیست ها گرفته است اقتصاد ایران: بهارستان- امام جمعه موقت نسیم شهر گفت: رژیم جعلی و پوشالی اسقاطیل بداند ایران مقتدر تصمیم راهبردی گرفته که این بازوی خونین را قطع کند و این کار را خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد موسوی میدانی در خطبه‌های نماز جمعه نسیم شهر با اشاره به ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت گفت: بیست و سوم مرداد ماه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به مناسبت پیروزی حزب الله لبنان در برابر ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه روز مقاومت اسلامی نامگذاری شد.

امام جمعه موقت نسیم شهر با اشاره به ترور و شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی بدانند که می‌دانند و بفهمند که نمی‌فهمند شهادت مظلومانه حاج اسماعیل هنیه نه تنها تزلزلی در مسیر مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه به حول و قوه الهی اراده‌ها قوی‌تر گام‌ها مستحکم‌تر فروپاشی رژیم صهیونیستی سریع‌تر خواهد بود.

موسوی میدانی با پوشالی خواندن رژیم صهیونیستی و تصمیم راهبردی ایران گفت: رژیم جعلی و پوشالی اسقاطیل بداند ایران مقتدر تصمیم راهبردی گرفته که این بازوی خونین را قطع کند و این کار را خواهد کرد بدخواهان نظام در داخل و خارج از کشور بدانند هر کسی خواست مداخله کند تنگه هرمز باب المندب و کانال سوئز برای همیشه بسته خواهد شد.