تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743237
شناسه : 3743237
تاریخ :
بهبود «اقتصاد و معیشت» مردم اولویت دولت چهاردهم باشد اقتصاد ایران: مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر بهبود وضعیت «اقتصاد و معیشت» مردم را اولویت دولت چهاردهم دانست و گفت: مردم مطالبه رسیدگی به مشکلات اقتصادی به خصوص گرانی اقلام، مسکن و ... را دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به هفت نکته راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت مردان، تاکید کرد: اگر دولت چهاردهم به این هفت نکته‌ای که معظم له بیان کردند، پایبند باشد، توفیقات خوبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم در حالی کار خودش را شروع کرد که در سطح داخلی و خارجی مشکلات زیادی را پیش رو دارد، افزود: نخستین نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این دولت اشاره کرده اند، استفاده از ظرفیت‌های انسانی و فکری در راه توسعه است.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه کشورمان جوانان نخبه و خوش فکر و صاحب افتخارات و نظر دارد که باید از آنها بهره‌گیری کرد، گفت: هر دولتی که بیاید بدون وابستگی به جریان سیاسی می‌بایست از جریان نخبگان و جوانان بهره‌گیری کند.

بارانی با بیان اینکه کار جهادی دیگر موضوعی است که دولت چهاردهم می‌بایست به آن تاکید داشته باشد، گفت: کار جهادی به معنای حضور در صحنه است لذا رئیس جمهور و وزرا می‌بایست در بین مردم و در صحنه‌ها حاضر شده و از نزدیک مشکلات را بررسی و با سرعت و دقت برای رفع آنها برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه تعامل با دیگر قوا و نیروها و ظرفیت‌های کشورمان از دیگر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولتمردان است، بیان داشت: معظم له همچنین بر رعایت و اولویت بخشی به مسائل اقتصادی را دیگر اولویت دولت دانستند.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه دولت باید مقوله معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهد، افزود: گرانی کالا، مسکن، اجاره خانه، مشکلات جوانان و … مسائلی است که می‌بایست مسئولان دولتی ما و نمایندگان مجلس برای رفع آن اهتمام داشته باشند.