تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743235
شناسه : 3743235
تاریخ :
کشاورزان خسارت‌دیده شهرستان دشتی حمایت شوند اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: کشاورزان خسارت‌دیده شهرستان دشتی حمایت شوند و مسئولان اجازه تضییع حق کشاورزان را ندهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با بیان اینکه کنگره عظیم هر ساله اربعین حسینی بزرگترین تجمع عبادی بشریت است اظهار کرد: عظمت اربعین چشم همه دشمنان را کور کرده که توانایی مقابله با آن را ندارند.

وی با تسلیت ۵ صفر سالروز شهادت مظلومانه حضرت رقیه سلام الله علیها و گرامیداشت ۲۳ مرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و روز مقاومت اسلامی بیان کرد: به اذعان همه خردمندان و عقلای عالم، تنها راه پیروزی بر ظالمان و جلادان و یزیدیان زمان مقاومت و مقاومت است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند کاخ‌ها و قدرت‌های نظامی و سیاسی استکبار جهانی سست و در حال فرو ریختن است اگر ملت‌های اسلامی و دولت‌های اسلامی از روی قدرت با آنها برخورد کنند از جار و جنجال و هیاهوی کاخ نشینان نترسند و تحت تأثیر تبلیغات دروغین رسانه‌های جیره خوار واقع نشوند و بر سر آنها فریاد بزنند و آنها را تهدید به بستن مرزهای خود و قطع کمک‌های خود از نفت و غیر آن نمایند شکی نیست که آنها تسلیم خواهند شد.

وی ادامه داد: همواره شیعه پیشگام مقاومت و ایستادگی بوده و هست و این درس را از مکتب عاشورا آموخته اند. امروز ایران اسلامی محور مقاومت، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق البته گروه‌های مقاومت غیر شیعه مانند حماس، جهاد اسلامی و امثال آن هم در مسیر مقاومت محکم و راسخ به پیش می‌روند و از مرگ نمی‌ترسند.

وی با بیان اینکه این وعده قرآن است که عاقبت مقاومت برای خدا نصرت و پیروزی است تصریح کرد: خون شهید هنیه‌ها پیروزی مقاومت و نابودی اسرائیل را تعجیل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام زاهددوست بیان کرد: بعد از حماقت رژیم صهیونیستی به ترور اسماعیل هنیه در تهران مطالبه آحاد ملت ایران و سایر امت اسلامی مجازات سخت و خونخواهی از دشمن است، ملت قهرمان ایران و جبهه مقاومت قطعاً و حتماً انتقام می‌گیرند اما در مکان، زمان و شیوه‌ای که خودشان مصلحت بدانند.

وی با بیان اینکه این روزها دنیا شاهد است که خواب از چشم صهیونیست‌ها رفته است ادامه داد: این انتظار هم جزئی از تنبیه و انتقام جبهه مقاومت است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: به دشمنان صهیونیستی می‌گوئیم که ربودن خواب از چشمتان به کنار، جبهه مقاومت بلایی بر سرتان خواهد آورد که روزی صد بار آرزوی مرگ کنید، شما محکوم به مرگ هستید. مرگ شما و پایان رژیم منحوس و پلیدتان از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک و نزدیک‌تر است.

وی افزود: جنب و جوش مردمی در خدمت‌رسانی به زوار اربعین قابل تقدیر و ستایش است. از باب تَعاوَنُوا عَلَی البِرِّ و التَّقوی و از باب اینکه خدمت به زائر حسین خدمت به خود امام حسین و دین خداست و بالاترین مصداق تعاون در خیر و تقواست از شما مردم عزیز دعوت می‌کنم مواکب شهر را برای خدمت رسانی بهتر، کمک و همراهی بفرمائید.

زاهدوست خاطرنشان کرد: کشاورزان دیم کار گندم در سال زراعی گذشته بر اثر خشکسالی خسارت دیده‌اند و عملاً برداشتی از محصولات خود نداشتند. از طرف دیگر محصولات خود را بیمه کرده‌اند، اما پس از گذشت ماه‌ها خبری از پرداخت خسارت به کشاورزان بیمه گذار نیست. مسئولان امر و صندوق بیمه کشاورزی این موضوع را پیگیری کنند و اجازه تضییع حق کشاورزان را ندهند.