تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743230
شناسه : 3743230
تاریخ :
راه شهید اسماعیل هنیه مسیر پیروزی‌های بدون شکست است اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه هرمز گفت: راه شهید هنیه مسیر پیروزی‌ها بدون شکست است، این مسیر همان مسیر مکتب عاشورا است که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران و خونخواهی این شهید جبهه مقاومت، اظهار کرد: مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دلیل ترور مهمان عزیزمان شهید هنیه یک مطالبه ملی است.

وی بیان کرد: امروز ما سرمایه اجتماعی مردمی را داریم که پشتیبان اقدام مناسب حاکمیت در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه هستند.

امام جمعه هرمز گفت: راه شهید هنیه مسیر پیروزی‌های بدون شکست است، این مسیر همان مسیر و مکتب عاشوراست که از روی اراده قوی و ایمان به خدا و توکل به خدا به وجود آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمز ابراز کرد: جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و مقاومت مجاهدان در برابر رژیم غاصب، قدرت‌نمایی حزب الله و نشانگر ایمان قوی و اراده بزرگ آنان بود.

حجت الاسلام رستاخیز با اشاره به چگونگی رفع هوای نفس، خاطرنشان کرد: اگر انسان از هوای نفس پیروی کند، غبار آلود می‌شود و عمل او ناخالص خواهد شد، خداوند متعال ناخالصی‌ها را از انسان قبول نمی‌کند.

وی یادآور شد: زمانی که نمازهای پنجگانه را در اوقات خودش دقیق به جا بیاورد شیطان از انسان فراری است، اما وقتی آن را به تأخیر انداخت او جرأت پیدا می‌کند و انسان را به گناه بزرگ وادار می‌کند، این کلام پیامبر گرامی اسلام است.

حجت السلام رستاخیز بیان کرد: اگر نماز انسان کامل شد، همیشه در زندگی انسان یاد خدا حاکم می‌شود و روحیه او قوی خواهد شد و به واسطه آن روحیه قوی، می‌تواند همیشه یاد خدا باشد.