تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743218
شناسه : 3743218
تاریخ :
صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور هستند اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، از آنجایی که این صنایع به توسعه کسب‌وکار کمک می‌کند از آن به عنوان ستون فقرات اقتصاد یاد شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضایی در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان اظهار داشت: یکی از اموری که در همه دوران‌های زندگی بشر وجود داشته و همواره ادامه دارد تقابل حق و باطل است که در برهه‌هایی از زمان بروز و ظهور بیشتری دارد و نمونه آن این ایام ماه صفر است که شامل حضور کاروان اهل بیت در شام است.

وی افزود: باطل همچون کف روی آب بوده و ماندگاری ندارد بنابراین آنچه که باقی مانده و ماندنی است حق خواهد بود که تحقق این موارد را در حوادث ماه صفر نظیر جنگ صفین وجود داشت.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: پنجم ماه صفر یادآور شهادت مظلومانه دختر خردسال امام حسین (ع) در خرابه‌های شام است و هفتم صفر نیز بزرگداشت سلمان فارسی است که این فرد به مقامی رسید که پیامبر وی را از اهل بیت دانست و به سلمان محمدی رسید.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، از آنجایی که این صنایع به توسعه کسب‌وکار کمک می‌کند از آن به عنوان ستون فقرات اقتصاد یاد شده و تمام شرکت‌ها و صنایع کوچک نقشی در اقتصاد دارد.

وی با بیان اینکه ۲۲ مرداد ماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی است، ادامه داد: اداره امور هر کشور به دست دولت است، هر دولتی که مردم را در کارها سهیم کند موفق‌تر است و نهادهایی در کشور شکل گرفته نمونه آن هیأت‌های مذهبی است که کار فرهنگی و کمک به محرومان را انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت اردستان بیان کرد: ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی است که به مناسب پیروزی حزب الله لبنان در جنگ سی و سه روزه در سال ۲۰۰۶ نامگذاری شد که این جنگ توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی اجرا شد و هدف این بود که یک خاورمیانه‌ای ایجاد شود که در آن خبری از دشمنان آمریکا و اسرائیل نباشد و بساط دشمنی با مستکبرین برچیده شود اما این کار عملی نشد.

رضایی اضافه کرد: اولین مسئله در مورد عزه جانشینی یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس است که رژیم صهیونیستی خیال می‌کرد با شهادت اسماعیل هنیه می‌تواند ضربه بسیاری به حماس وارد کند اما نتواست که روزنامه‌های آمریکایی در این مورد تعبیرات متفاوتی داشته و او را فرد زیرک می‌دانند.

وی تصریح کرد: اسرائیل با سختی‌های بسیاری روبه‌رو است چرا که سنوار فرمانده میدان است، بنابراین حماس با انتخاب سنوار پیام مهمی به اشغالگران فرستاد و اینکه راه مقاومت ادامه دارد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: مردم خواستار مجازات سخت رژیم صهیونیستی هستند که امید می‌رود به شکل مناسب و در فرصت خود، توسط نیروهای نظامی انجام می‌شود و انتظار مجازات برای رژیم صهیونیستی دردآور است همچنین آنان منتظر پاسخ مقاومت هستند.

رضایی یادآور شد: کشورهای مختلف از ایران درخواست دارند که صبر کند و بیش از این جنگ گسترش نکند و جواب ایران این است که از حق کوتاه نمی‌آمد جمهوری اسلامی ایران در چارچوب معاهدات و قوانین بین‌المللی، در مقابل تعهدی، سکوت نخواهد کرد.