تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743216
شناسه : 3743216
تاریخ :
برای رفع مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان های شیراز در تلاش هستیم اقتصاد ایران: شیراز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن به حق خواندن مطالبات صنفی پرستاران بیمارستان‌های شیراز از تلاش برای رفع چالش‌های پرستاران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید وحید حسینی صبح جمعه در این نشستی با حضور رؤسا، مدیران و دفاتر خدمات پرستاری بیمارستان‌های شیراز با اشاره مطالبات به حق کارکنان حوزه سلامت، گفت: با حمایت‌های استاندار فارس و پیگیری جدی مسئولان دانشگاه در وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان‌های مرتبط در سطح کشور، بخشی از مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان در روزهای گذشته پرداخت شد و به زودی در صورت تأمین اعتبارات لازم، سایر مطالبات حوزه‌های مختلف دانشگاه پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرستاران با ایثار و جهاد در بحران‌های مختلف مانند دفاع مقدس و کرونا مثل همیشه سربلند شدند، ادامه داد: پرستاری خدمتی مقدس است، چراکه ارتباط مستقیم با سلامتی مردم جامعه دارد و این خدمت مقدس، جایگاه این مدافعان سلامت را بسیار ارزشمند کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مسئولان سلامت استان از دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه پرستاری آگاهی دارند و در تلاش هستند تا با سرعت بخشیدن به رفع مسائل و دغدغه‌های آنان، گوشه‌ای از زحمات آنان را جبران کنند.

حسینی همچنین به ارزش کارکنان حوزه سلامت در بحران‌ها اشاره کرد و افزود: جامعه قدردان تلاش و زحمات مدافعان سلامت است و ما نیز به عنوان مسئولان حوزه سلامت، وظیفه رفع دغدغه‌های آنان را داریم.