تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3743212
شناسه : 3743212
تاریخ :
حزب الله با موشک و پهپاد مواضع اشغالگران را درهم کوبید اقتصاد ایران: حزب الله در راستای تداوم حملات کوبنده خود به مقر نظامیان رژیم صهیونیستی با پهپاد یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حملات کوبنده حزب الله همچنان ادامه دارد حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوز و تروری که دشمن صهیونیست در شهرک‌های حناویه و الناقوره انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه مقر فرماندهی گردان ساحلی جمعی تیپ غربی در لیمان را هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه خود اعلام کرد که حمله دقیق انجام شده و به طور قطع تلفاتی به همراه داشته است.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به ترورها و حملات دشمن صهیونیست به ویژه به الناقوره و حناویه، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ در پادگان کریات شمونا را با موشک فلق هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگر خود اعلام کرد: در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی و منازل به ویژه در کفرکلا و عیتا الشعب رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه ساختمانی را که اشغالگران در کریات شمونا مستقر بودند با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همچنین حزب الله لبنان با موشک مرکز نظامی السماقه در بلندی های کفرشوبا را هدف قرار داد.

شلیک ۱۰ موشک به کریات شمونا و هدف قرار گرفتن چند مرکز نظامی ارتش اشغالگر

منابع خبری از هدف قرار گرفتن یک هدف اسرائیلی در اطراف پادگان زرعیت خبر دادند. مقاومت اسلامی لبنان همچنین مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در حومه مرکز المطله را نیز با موشک هدف قرار داد و تلفات قطعی به اشغالگران وارد کرد.

خبرنگار المیادین از آتش سنگین و مستقیم حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در جل العلام خبر داد.رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک یک موشک ضدرزه به سمت زرعیت خبر دادند.

صدای آژیر خطر در شهرک های کریات شمونا و مرگلیوت به گوش می رسد. رسانه های رژیم صهیونیستی به شلیک موشک به کریات شمونا اشاره کردند. رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ۱۰ موشک از جنوب لبنان به سمت کریات شمونا شلیک شده است.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنمش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب و منازل به ویژه شهرک حناویه، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ را در پادگان کریات شمونا با موشکهای کاتیوشا هدف قرار دادند.

ضربه مهلک به نظامیان صهیونیست در المطله

منابع خبری از زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در نزدیکی شهرک المطله در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه زخمی شدن این نظامیان بر اثر واژگونی خودرو نظامی آنها بوده، جزئیات بیشتری از این حادثه و وضعیت نظامیان زخمی شده ارائه نداد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز جمعه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی المطله با موشک هدف قرار داده و تلفاتی قطعی وارد کرده است.

شهادت دو رزمنده حزب الله

حزب الله لبنان از شهادت دو رزمنده دیگر مقاومت اسلامی در راه قدس خبرداد.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که هادی جاد دیب ملقب به حیدر کرار متولد ۱۹۹۷ از شهرک بافلیه جنوب لبنان و مهدی محمود قصیبانی ملقب به سراج متولد ۱۹۹۴ از شهرک حاروف جنوب لبنان، در راه قدس به شهادت رسیده اند.

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حمله پهپادی رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهرک الناقوره در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیدند.

همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی حومه شهرکهای دیر میماس، کفرکلا و الخیام در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در المطله و کفار یووال در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و حملات موشکی به این مناطق خبر داد و گزارش داد که آمبولانس ها روانه منطقه شده اند.