تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3743159
شناسه : 3743159
تاریخ :
ریدلی اسکات از چه چیزی متنفر است؟ اقتصاد ایران: ریدلی اسکات می‌گوید نیازی به مشاوره ندارد و برای کارگردانی «بیگانه: رومولوس» در کار کارگردان مداخله نکرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: ریدلی اسکات می‌گوید نیازی به مشاوره ندارد و برای کارگردانی «بیگانه: رومولوس» در کار کارگردان مداخله نکرده است.

ریدلی اسکات که کارگردانی «پرومته» در سال ۲۰۱۲ و «بیگانه: پیمان» در سال ۲۰۱۷ را برعهده داشت، برای ساخت «بیگانه: رومولوس» فیلم سوم این مجموعه صندلی کارگردانی را به فده آلوارز کارگردان «مردگان شیطانی» واگذار کرد. اما اسکات به عنوان تهیه کننده اصلی این پروژه باقی ماند و برای ساخته شدن آن رابطه نزدیکی با آلوارز داشت. وی به تازگی به لس‌آنجلس تایمز گفت که پیش‌نویس اول فیلمنامه آلوارز مثل بیشتر فیلم‌نامه‌ها طولانی بود و آن ۲ با هم کار کردند تا آن را مناسب ساخت کنند.

اسکات در مصاحبه خود گفت: خطری که برای همه فرنچایزها وجود دارد این است که می‌میرند مگر اینکه کسی ناگهان تصمیم بگیرد با توپ به زمین بدود. فده موجی از انرژی است و من عقب نشینی کردم و به او اجازه دادم این کار را انجام دهد.

آلوارز هر بار که نقطه عطفی در ساخت «بیگانه: رومولوس» ایجاد می‌شد، با اسکات تماس می‌گرفت، اما اسکات در مورد دخالت نکردن در کار کارگردان جدید مصمم بود و به گفته خودش تنها چیزی که وقتی کارگردانی می‌کند از آن متنفر است، شنیدن توصیه‌های همیشگی است.

اسکات گفت: سخت است که هر کسی به شما نصیحت کند، آخرین چیزی که در یک نقطه خاص می‌خواهید نصیحت است. من نیازی به مشاوره ندارم. اگر روی شمشیر خودم بیفتم و غرق خون شوم، می‌گویم تقصیر خودم بود.

آلوارز در سخنرانی سال پیش خود در نشست انجمن کارگردان‌های لاتین گفت که باید آخرین قطعه فیلم «بیگانه: رومولوس» را برای اسکات می‌فرستاد و از این کار به عنوان یک فرآیند فوق‌العاده پرتنش یاد کرد.

وی بیان کرد: می‌خواستم او قبل از هر کس دیگری آن را ببیند. همه به من گوشزد کردند که ریدلی واقعاً سرسخت است. او در «بلید رانر ۲۰۴۹» که به نظر من یک شاهکار بود، واقعاً سرسخت بود و واقعاً با ساخت آن مشکل داشت زیرا کار او بود.

این کارگردان درباره شنیدن واکنش اسکات به فیلم گفت: حتی اگر او نمی‌خواست، من باید آنجا می‌رفتم و پشت میز می‌نشستم و به او نگاه می‌کردم تا حتی اگر قرار بود بگوید «میراث من را نابود کردی»، این را مستقیم از او می‌شنیدم و در چشم او می‌دیدم. نه اینکه ایمیلی دریافت کنم که در آن نوشته شده باشد «ریدلی می‌گوید …»، اما او وارد اتاق شد و گفت: فده، چه می‌توانم بگویم؟ خیلی عالی است … یکی از بهترین تعریف‌هایی او این بود «دیالوگ‌ها عالی است. مگر تو نویسنده هستی؟»

«بیگانه: رومولوس» قرار است ۱۶ آگوست اکران شود. این فیلم یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی فده آلوارز و نویسندگی مشترک آلوارز و رودو سایاگس است که به عنوان قسمت هفتم و نهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «بیگانه» محسوب می‌شود. در این فیلم کیلی اسپینی، ایزابلا مونر، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فیرن و آیلین وو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چهار فیلم اصلی بیگانه شامل «بیگانه» به کارگردانی ریدلی اسکات محصول سال ۱۹۷۹، «بیگانه‌ها» به کارگردانی جیمز کامرون محصول سال ۱۹۸۶، «بیگانه ۳» به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال ۱۹۹۲ و «بیگانه: رستاخیز» به کارگردانی ژان-پیر ژونه محصول سال ۱۹۹۷ است.

فیلم بعدی اسکات در مقام کارگردان «گلادیاتور ۲» است که انتظار زیادی برای آن وجود دارد و ۲۲ نوامبر توسط پارامونت در سینماها اکران می‌شود.