تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743155
شناسه : 3743155
تاریخ :
برترین‌های لیگ والیبال نشسته مردان و زنان معرفی شدند اقتصاد ایران: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و زنان با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله فینال رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته، گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور شوشتری معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، طهوریان عسگری نایب رئیس، حسامی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، علوی مقدم عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان مشهد مقدس، افسری عضو هیات پرورش اندام خراسان رضوی، دکتر عیسی زاده رییس انجمن کشتی کارگران خراسان رضوی، کشاورز نوری مدیر فرهنگی و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون، هادی رضایی سرمربی تیم ملی و کشفیا رئیس و آشوری دبیر انجمن والیبال نشسته برگزار شد.

با پایان مسابقات، تیم گلستان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و تیم‌های قزوین و خوزستان به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند و کاپ اخلاق به تیم چهارمحال و بختیاری رسید.

همچنین در پایان لیگ بانوان، تیم اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و تیم‌های خراسان رضوی و چهار محال و بختیاری به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند و کاپ اخلاق به تیم کرمان رسید.

گفتنی است این دوره از مسابقات از پانزدهم تا هجدهم مرداد ماه با حضور ۱۴ تیم در مشهد مقدس برگزار شد.