تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743142
شناسه : 3743142
تاریخ :
تکواندوکار اول رنکینگ جهانی حریف مهران برخورداری شد اقتصاد ایران: مهران برخورداری عضو تیم ملی تکواندو مردان برای صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک باید با تکواندوکار عنوان دار ایتالیایی مبارزه کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه روز سوم از مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک و مبارزات وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری در دومین مبارزه خود به دیدار «سیمونه آلیسو» از ایتالیا می‌رود. نماینده کشورمان در مبارزه نخست در یک دیدار حساس و مهم «جسوربک جایسانوف» ازبکستانی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

برخورداری در این مرحله و برای صعود به نیمه نهایی به مصاف «سیمونه آلیسو» از ایتالیا می‌رود. این ایتالیایی با رنکینگ یک دنیا دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری را در کارنامه دارد.

از قسمت بالایی جدول برنده کره جنوبی و برزیل به نیمه نهایی صعود خواهد کرد. شکست «صالح الشرباتی» نایب قهرمان دوره قبل المپیک برابر حریف برزیلی مهمترین حادثه این وزن بود.

تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از بازی‌ها تا کنون توسط مبینا نعمت زاده موفق به کسب مدال برنز شده و ناهید کیانی هم موفق به کسب مدال نقره شده است.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و تا روز شنبه ۲۰ مردادماه پیگیری خواهد شد.